Oscar? Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Hej! Då jag blivit inbjuden till maskerad på fredag och inte alls vet vad jag ska klä ut mig till vänder jag mig till er. Kom med bra förslag! Hjälp mig! /Oscar Ps. Jag tänker inte klä ut mig till varken Doyle Brunson eller Qos Ds. Citera
stenarn Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 nån skön skådis från nån skön film som alla känner igen. pulp fiction eller nåt Citera
blukah Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 spindeldräkt: köp svarta longkalsonger två par svarta långa tubsockor svart mössa svart polotröja sy/limma fast ett vitt kors på svarta polotröjan. fyll tubsockorna med tidningspapper/gammalt tyg och sy fast på polotröjan som extra armar använd fiskelina för att binda ihop "benen på respektive sida och spar en längd så du kan vifta med dem lite. Går att dekorera med hur mycket som helst och ser ganska kul ut, ganska enkelt och går att fixa ihop på under en halvtimme. Citera
Albert Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 nån skön skådis från nån skön film som alla känner igen. pulp fiction eller nåt Skulle säga A Clockwork Orange; ett stycke lösögonfrans, en suspensoar, en hatt, långkallingar (kanske ett baseballträ också?). Skippa Drakula och Hulken. Citera
freeman Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 nån skön skådis från nån skön film som alla känner igen. pulp fiction eller nåt nu jag läste så första filmen som kom i mitt huvud var "den långa färden" Citera
stitchio Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 för er som sett kalle och chokladfabriken (orginalet) har säkert sett dessa söta troll! eller umpalumpier! http://www.miamisig.org/files/Random/Umpa.jpg Citera
Jennez Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Jag ska på maskerad om några veckor. Planen är att klä ut mig till Ulf Olsson. Kommer säkert att bli hatad av många för detta men det är ju det som är den verkliga humorn i det hela! Citera
Oscar? Postad 3 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Tomte går nog bort av den anledningen att det är för vanligt på maskerader...även om syftet i mitt fall är ett annat. Naken-Janne hade verkligen varit skoj men nej...vågar inte och skulle troligen inte bli insläppt någonstans om vi skulle få för oss att dra vidare på stan Skådis är ju jättesvårt. Har för tröga kamrater så de skulle aldrig fatta vem jag var. Spindelmannen går också bort då min polare ska vara den. Hur ser en porrsurfare ut förresten? Flickvännen föreslog det. Var det kanske en pik snarare än ett förslag? Citera
Loveless Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Porrsurfare = gå som sig själv? Spring ner på loppis och köp en velouroverall och gå som Farbror Barbro. Citera
stenarn Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 eller roland från torsk på tallin Citera
Jennez Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Ulf Olsson är ännu ej sågad! Kör på det! Citera
Nidot Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Ulf Olsson, 53, våldtog och mördade tioåriga Helen Nilsson för femton år sedan. Bild Citera
HeadLess- Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Christer Pettersson eller plus-sverker Citera
Staahla Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Ulf Olsson är ännu ej sågad! Kör på det! Mycket smakfullt. Citera
Svinto Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Pirat funkar alltid, vare sig man kör med full kapten-krok-mundering eller bara drar på en randig tröja och en lapp för ögat. Eller variant nummer 3 med musklig bar överkropp, kroksabel, rakat huvud, guldring i örat och knäbyxor. Vampyr är ju ganska enkelt, huggtänder, slängkappa, vitsminkat ansikte. Det sista tänkbara alternativet är en klassisk gorillakostym. Varmt och skönt, och grymt kul när man fyllnar till och drar ut på stan. Citera
GSI Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 eller roland från torsk på tallin haha ja...dialekten e ju lätt...men harmyntet...hur får man dit det? Citera
vivi Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Postad 4 Oktober , 2005 Krossa spargrisen och spring ner till närmsta guldsmed. Köp där ett stycke örhänge för tusen spänn. Sen kan du klä ut dig till en laxöring. Citera
Recommended Posts