stitchio Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Någon som såg grattis världen! med Fredrik och Filip igår? Lite spoiler men Filip går ju på en date med en japanska i slutet av avsnittet. Tror ni han drog hem henne? Det verkade nästan så, kanske kan få tag på hans mail och fråga honom? För övrigt var bondage-delen ganska sick! /Petter RP till Allt om-tråd //Hickmott Citera
robster80 Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Är det bara jag som tycker om Filips lite rädda attityd när han testar saker i programmen. Typ som bondage grejen "Fan det gör ont i nacken, sluuuta" och innan han hoppade bungee jump i ett tidigare avsnitt, vilken dödsångest. Citera
Donner Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 He he, har oxå funderat över hur det gick med bruden. Hon tackade ju ja till en kopp te på hans hotellrum. Nytt avsnitt ikväll. Albaninen tror jag det är som gäller nu. Citera
Pokertomte Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Jag skrattade som fan då tjejen började pilla på Filips bröstvårta i bondage-scenen. Han skrek safetywordet flera gånger och hon brydde sig inte! Askul.. On topic: Jag funderade faktiskt också på det, men jag tror inte det blev något! All cred till Filip och Fredrik! Underbara! Citera
heltok Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 någon som vet var man kan syrgasa i sverige? Citera
Sigge Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Fredrik och Filip är det bästa som hänt TV under min livstid. Har ännu inte sett Grattis Världen eftersom jag tränar innebandy om söndagarna och är för trött på måndagarna. Men Ursäkta Röran och High Chaparral är helt underbart.. Citera
flibben Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Postad 4 Oktober , 2005 Jag skrattade som fan då tjejen började pilla på Filips bröstvårta i bondage-scenen. Han skrek safetywordet flera gånger och hon brydde sig inte! Askul.. Haha, ja, han är faktiskt lite av en mes, det står ju helt klart, alla såg väl hans albaninen-klipphopp i slomo? :D:D skräcken lyser många gånger igenom hos honom, haha Citera
Indrivaren Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Postad 4 Oktober , 2005 Grattis världen är skoj, precis som allt annat paret gör. Enda negativa med GR är den riktigt jobbiga voiceovern. Mesar, maby, tror dock inte bönderna i Packad & Klar och hon vädertjejen gör värre grejer. Citera
Donner Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Postad 4 Oktober , 2005 Är det ingen som kan göra en mp3-fil av "albanienlåten" som de sjöng i slutet av gårdagens program? Satans vad jag garvade åt texten i den. Citera
Recommended Posts