Gå till innehåll

NLT - Trn, 2/10, Online, post-game snack!

Recommended Posts

Postad

yihaa jag vann. tur kombinerat med bra kort räckte bra denna gång. Lite trist att jag inte lyckades gå in med sämst hand och vinna någon gång :D

Man vill ju leva upp till riverklonk. Bra spelat nusseman och lycka till nästa gång.

• Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
Grattis blado!

Känns inte allt surt att jag kunde ha slagit ut dig på en 90%are när vi var typ 30 kvar men läste dig fel och vek... :)

Rankingen är uppdaterad.

vad för hand?

förresten jag vet inte om jag är reggad genom forumet, hur kollar man det? Om jag inte är, så grattis nusse!

Postad
vad för hand?

Den där du visade QQ efter att ha ställt in på floppen... Du kunde ju absolut bara ha AA eller QQ och AA kändes så mycket troligare att jag var tvungen att vika KK, eftersom jag hade så pass lite investerat i potten.

förresten jag vet inte om jag är reggad genom forumet, hur kollar man det? Om jag inte är, så grattis nusse!

Hoppas, hoppas. Min mobil är nämligen så gott som död ;)

Grattis Blado....

Vill se mer Online turneringar med 10 000 i startmarker och ett inköp på runt 50€.....

Det kommer bli (minst) en varje månad. Nästa är €75 den 6/11

Postad

Oh du hade KK. stor fold. Jag visste faktiskt inte riktigt vad du kunde ha där. Hoppades på AK, lol. AK borde du ställt med preflop och det visste jag. Än en gång lönar sig idiotspel.

Postad

Grattis Blado till vinsten och till att ha reggat dig via Pokerforum!

Stort grattis också till att ha säkrat att det inte blev en moderator som tog hem alltihopa den här veckan också. ;)

Mobilen kommer med posten inom kort!

Mvh Johan

Postad
Grattis Blado till vinsten och till att ha reggat dig via Pokerforum!

Stort grattis också till att ha säkrat att det inte blev en moderator som tog hem alltihopa den här veckan också. ;)

Mobilen kommer med posten inom kort!

Mvh Johan

Fasen! ;)

Grattis blado. Jag får väl grinda ihop till en mobil via VIP-shoppen. :)

Funderar fortfarande på folden...

Postad

Nu har jag funderat klart. :)

Jag är nöjd med folden. Som det kändes kunde du ha AA-QQ och eftersom jag hade KK kan vi i princip utesluta det. mellan AA och QQ skulle jag säga att i det läget har man AA mycket oftare än QQ. kanske 80-20 eller 75-25.