danne3 Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Nån som vet hur det funkar inom B2B när man vill ta ut pengar till en utländsk bank. Tex om jag reggar ett konto på en B2B sajt och har en utländsk bank som jag vill casha ut pengar till. Hur funkar det då med avgifter, tidsförlopp, säkerhet etc? Någon som vet? Skulle uppskattas! tack * Mini RP - QoS * Citera
sostlind Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Nån som vet hur det funkar inom B2B när man vill ta ut pengar till en utländsk bank. Tex om jag reggar ett konto på en B2B sajt och har en utländsk bank som jag vill casha ut pengar till. Hur funkar det då med avgifter, tidsförlopp, säkerhet etc? Någon som vet? Skulle uppskattas! tack * Mini RP - QoS * Inom 24hNetwork processar vi betalningen inom 24 timmar i vanliga fall. Är det en betalning inom Europa (SWIFT/IBAN) tar det 24 timmar normalt sett att få pengarna till sitt konto. mvh stefan Citera
Recommended Posts