Waggho Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Preflop: Bör jag trebetta med TT från SB? Kan ju vara trevligt att få bort BB från handen. Flop: Här får jag bort BB med en checkraise istället samtidigt som jag får reda på att Bisser inte har en hand som han vill trebetta med. Rätt spelat? Turn: Ett till överkort som kan ha träffat fi. Ger samtidigt mig en hålis. Dumt att betta ut? Ska jag checksyna? Rätt att syna höjningen? Finns en läggning på river om jag synar ner turn? Bör jag betta om en tia kommer? ***** Hand History for Game 2811478133 ***** $3/$6 Texas Hold'em - Sunday, October 02, 06:47:03 EDT 2005 Table Table 55170 (6 max) (Real Money) Seat 4 is the button Total number of players : 6 Seat 2: s5w1hbws ( $102 ) Seat 3: BisserR ( $58 ) Seat 4: aothachos ( $149 ) Seat 5: Sylvest8888 ( $427 ) Seat 6: Nando_ ( $193 ) Seat 1: Acee_Ducee ( $130.78 ) Nando_ posts small blind [$1]. Acee_Ducee posts big blind [$3]. ** Dealing down cards ** Dealt to Nando_ [ T:h: T:s: ] s5w1hbws folds. BisserR raises [$6]. aothachos folds. Nando_ calls [$5]. >You have options at Table 54879 (6 max) Table!. Acee_Ducee calls [$3]. ** Dealing Flop ** [ J:d:, 3:c:, 8:d: ] Nando_ checks. Acee_Ducee checks. BisserR bets [$3]. Nando_ raises [$6]. Acee_Ducee folds. BisserR calls [$3]. ** Dealing Turn ** [ Q:s: ] Nando_ bets [$6]. >You have options at Table 54879 (6 max) Table!. BisserR raises [$12]. Nando_ calls [$6]. Citera
Jessica Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 3-betta prefopp för att få ut BB. Sen så tycker jag du ska folda rivern UI. Citera
Svinto Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Du leder antagligen preflop och vill för allt i världen inte släppa in BB billigt. Helt obligatorisk höjning. Citera
Gyre Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Enkel 3-bet preflopp, om du bara synar så är det en lika enkel check-rais på floppen. Du måste betta turn här, sen är frågan om du ska släppa direkt eller på river. Om alla dina outs lever har du odds att dra efter hans höjning på turn, vilket de borde vara de flesta gånger. Folda river UI som jessica sa. Syna ner känns inte bra om det inte är en väldigt aggresiv kille. Citera
Recommended Posts