Krippa Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Postad 1 Oktober , 2005 Har fått veta att det inte går att föra över VIP men € då? Om det funkar så har i alla fall inte jag lyckats lista ut hur det ska gå till. * Mini RP - QoS * Citera
Nattdjur Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Postad 1 Oktober , 2005 borde det inte funka som på 24h och staffpoker, har man spelat ett antal raked hands så har man en transfer funktion inne i sin cashier. vet dock inte hur det är med bestpoker Citera
questan Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Postad 1 Oktober , 2005 har du ingen transfer knapp ännu e de bara att dra iväg ett mail till support o be dom flytta åt dig Citera
Mr Zero Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Postad 1 Oktober , 2005 Jodå, det ser likadant ut som på de andra B2B-skinsen. Citera
Mr Zero Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Postad 1 Oktober , 2005 1. Gå till cashieren. 2. Om du inte har pengar i cashieren utan bara på pokerkontot måste du föra över pengar dit. Under summary så finns det en del som heter Cash-in. Under amount så fyller du in summan som du vill föra över till cashieren, det behöver inte vara samma belopp som du ska föra vidare. 3. Klicka på fliken under Cashier som heter Transfers. 4. Fyll in nicket på den spelare som du vill föra över till. 5. Fyll i summan som du vill föra över. 6. Bekräfta. Klart. Citera
Krippa Postad 1 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2005 Tack för hjälpen MrZero Citera
HeyJohan Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 MrZero: Tack för hjälpen med ditt svar! Jag var borta på lagturneringen igår och det är därför svaren dröjt. Mvh Johan Citera
deadfish Postad 3 November , 2005 Rapport Postad 3 November , 2005 hittar in transfersfliken på bestpoker, någon som vet hur många rakeade händer man behöver innana man kan göra en transfer? Citera
HeyJohan Postad 3 November , 2005 Rapport Postad 3 November , 2005 Tror att det är 200, men är inte säker. Supporten kan alltid hjälpa dig annars. Mvh Johan Citera
Prislapp Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 har lite frågor angående en sån här överföring. Jag är registrerad på 24h med detta nick, måste jag registrera mig med samma på heypkoer lr kan jag ta vad som helst? På Prima kan det bli problem om man registrerar sig med olika nick på olika skins vad jag vet. Sen om jag registrerar mig med samma nick på båda sidorna, hur går det då med överföringen? hur vet cashierern vilken "prislapp" den ska skicka pengarna till? Citera
HeyJohan Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 Prislapp: Faktum är att du måste registrera ett annat nick hos oss då man inte kan ha samma nick på flera siter inom B2B-nätverket. Det löser också din fråga nummer två Mvh Johan Citera
Prislapp Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 aha ok tack för det snabba svaret. En sista fråga bara, man får bonusen vid en sån här överföring också va? Citera
kydyl Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 aha ok tack för det snabba svaret. En sista fråga bara, man får bonusen vid en sån här överföring också va? Nej. För att få bonus måste man slänga in nya friska euros. Citera
Recommended Posts