suitednotie Postad 30 September , 2005 Rapport Postad 30 September , 2005 Nån mer som har problem. Jättekul det här. Sitter i 3 MTT, strax finalbord i ena, så händer det... suitednotie * Lite RP och flytt till Onlinepoker - QoS * Citera
suitednotie Postad 30 September , 2005 Författare Rapport Postad 30 September , 2005 Jag kör Caribbean... Network status: Very Good Pop-upen kommer inte upp, däremot ser jag vilka som är på borden och vilka turneringar som är igång o.s.v. Kan skriva i nick & lösen, men sen låser det sig... Blir ju lite... $60 åt helvete, plus $ från finalbordet... suitednotie Citera
suitednotie Postad 30 September , 2005 Författare Rapport Postad 30 September , 2005 NU! ..kom jag in Halva stacken borta, får väl klonka nån stackare... 2 av 3 bord är connected, här blir man ju klok... suitednotie Citera
suitednotie Postad 30 September , 2005 Författare Rapport Postad 30 September , 2005 Jaha... Jag släckte det dissade bordet för att öpnna det igen. Trodde jag... System error. Hur i £$#¤#" kan ETT! bord få system error? suitednotie Citera
Recommended Posts