Gå till innehåll

Hur funkar betting med "sure bets"?


Dollarturist

Recommended Posts

Tjena. Jag hittar inte den gamla tråden om hur man sätter upp ett "safe bet". Någon som vet vilken jag menar och har en länk? Jag tror att det var Matteprofessorn som skapade tråden men det är långt ifrån säkert. Jag har använt sökfunktionen utan framgång.

*EDIT, ändrar till "sure bets" från "safe bets" i rubriken för att undvika förvirring*

 

* RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en fråga också. Det måste finnas någon hake, annars skulle det ju inte vara några problem för vem som helst att försörja sig på betting. Det finns ju till och med tjänster som hittar "sure bets" åt en. Vad är problemet? Är det att "sure bets" inte dyker upp tillräckligt ofta för att det ska vara speciellt lönsamt eller att siterna begränsar beloppet man får spela för på enskilda matcher? Jag helt grön på betting om det inte framgår.

 

Tandemcykeln du verkar ju ha lite koll. Kan du förklara snabbt för en som inte begriper? Andra är också välkomna att briljera med sitt kunnande. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haken ligger i kostnaderna att flytta pengar. Det är ju inte som så att det är Expekt och Unibet som alltid har olika odds, utan det kanske är 50 bookmakers man måste ha pengar på för att kunna spela och utnyttja möjligheterna. Detta till kanske 2% vinst.

 

Och ja, sajterna är ganska snabba med att begränsa spelandet men framför allt så är dom duktiga poå att ändra sina odds, så man måste vara snabb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...