KlasMan Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Efter att ha laddat ner, installerat. satt in pengar etc. etc. Så kommer jag inte in på klienten?! Vad är felet, har inte haft problem med java förut och brandväggen strejkar inte.. Citera
HeyJohan Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Ytterst konstigt. När tar det stopp? Kan du starta själva programmet men inte logga in? Mvh Johan Citera
KlasMan Postad 27 September , 2005 Författare Rapport Postad 27 September , 2005 Kommer inte ens in, men det läggs in en process i aktivitetshanteraren Provade installera nått annat inom B2Bnätverket typ Bestpoker och 24hpoker och dom fungerade... Citera
HeyJohan Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Jag hade i vanliga fall skyllt på din dator, brandväggen eller möjligen en router, men med anledning av ditt första inlägg och ditt PM så tror jag vi kan utesluta det. Prova att avinstallera klienten, radera mappen B2BPOKER i program-foldern (om du inte har andra B2B-klienter installerade) och sen tanka hem det igen från siten. Funkar det inte då så skicka ett mail till support@heypoker.com och förklara ditt problem. Jag skulle verkligen vilja hjälpa dig men dels så kan jag inte lösa det utan extern hjälp i denna sena stund och dels så tror jag att de på supporten är bättre lämpade för den här frågan. Håll mig uppdaterad på hur det går och jag hoppas verkligen problemet blir löst. Mvh Johan Citera
HeyJohan Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Vänta, du har aktiverat ditt konto va? Citera
KlasMan Postad 27 September , 2005 Författare Rapport Postad 27 September , 2005 Vänta, du har aktiverat ditt konto va? Japp, jag har loggat in på sidan och satt in pengar etc etc... Tänkte prova installera klienten på min andra dator nu och kolla så felet inte ligger hos mig vilket det förmodligen gör Citera
HeyJohan Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Ok, håll mig uppdaterad och lycka till! Mvh Johan Citera
KlasMan Postad 27 September , 2005 Författare Rapport Postad 27 September , 2005 Ok, håll mig uppdaterad och lycka till! Mvh Johan Kan meddela det att det fungerar på min andra dator =/ hmm. nån som är bra på datorer och kan svara på vad det kan vara för fel på "Gamla Bettan" ?? Citera
Nidot Postad 30 September , 2005 Rapport Postad 30 September , 2005 Min första dator 'hette' Gamla bettan, köte en ny som fick namnet Nya berit och min nyaste med namnet Cyber karin. Dock funkar min nyaste sämst, där till och med vissa poker klienter laggar. Tycker amd64 3500+ med geforce 6600GT ska räcka för Pokerchamps, men icket! Som svar kan jag väll rekomendera en omistallation av klienten eller helt enkelt en formatering om du vill riktigt ta i. Citera
Recommended Posts