Djens Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Någon som beställt grejer via http://www.comhem.se och lyckats fylla i addressen vettigt? Jag bor på Xgatan Yb där X är ett antal bokstäver och Y är en godtycklig heltalsvariabel. Och på Xgatan Y finns alla comhemtjänster, däremot om jag försöker beställa till Xgatan Yb så finns det helt plötsligt inte, inte på Xgatan Ya heller. (F.ö. så finns bara Xgatan Ya & Yb) så det enda jag kan beställa är till mig själv på Xgatan Y Alltså kan jag itne fylla i min trappuppgång, känns som att både nissarna på comhem och tomtarna på posten skulle få problem. Någon som löst detta? Edit: När jag ändå håller på, äre värt att skaffa digitalboxen och de där extra kanalerna för 300 i månaden lr vare kostar? eller räcker det analoga utbudet? och hur mkt skiljer sig bilden från analogt till digitalt? Endast det bästa är gott nog åt min finfina 42''are * Flytt till OT - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Om jag kunde bli av med mitt ComHemskräp som bara samlar damm, skulle jag bli glad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Är det bättre bild? Nej. Inte nu. Men när de börjar med HDTV så är digitalt det enda alternativet. Är det fler kanaler? Ja. Men skräpet är exponeniellt. Summa: Enda anledningen jag har comhem paketet är för att jag vill ha 380 fotbollsmatcher om dagen live, plus någon film då och då som inte avbryts av reklam. Om du inte har dessa behov så är digitalt bortkastade pengar. Förresten, vad har detta med poker att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 bilden är oändligt mycket bättre med digitaltv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 bilden är oändligt mycket bättre med digitaltv. en bild kan förövrigt inte vara oändligt mycket bättre än någon annan bild, det finns alltid ett förhållande mellan dem och deras "brahet" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Nej, jag hade inget problem med att ange trappuppgång när jag beställde paketet via Comhem, men dom kanske gjort om hemsidan sedan i februari. När du tar stora paketet för 300:- får du rätt mycket skit som du aldrig kommer att titta på. Men efter att ha suttit och räknat ut vad alla - för mig - intressanta kanalern kostade separat insåg jag att det var lika bra att köra på paketet. Både bild och ljud blir många gånger bättre digitalt än analogt och lite bättre än digitalt med analogomvandlare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Govno123 Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Någon som löst detta? Edit: När jag ändå håller på, äre värt att skaffa digitalboxen och de där extra kanalerna för 300 i månaden lr vare kostar? eller räcker det analoga utbudet? och hur mkt skiljer sig bilden från analogt till digitalt? Endast det bästa är gott nog åt min finfina 42''are * Flytt till OT - QoS * Jag hade samma problem. Du får se vilka återförsäljar comhem har t.ex. euronics http://www.euronics.se/ och handla direkt hos de i affären. De erbjuder 14 dagars öppetköp så prova det , fast då får du alla program som finns inte i utbudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Jag hade samma problem. Du får se vilka återförsäljar comhem har t.ex. euronics http://www.euronics.se/ och handla direkt hos de i affären. De erbjuder 14 dagars öppetköp så prova det , fast då får du alla program som finns inte i utbudet. Jaha... då var man på läktaren för att köpa korv igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts