parre Postad 12 September , 2004 Rapport Postad 12 September , 2004 Ute som sexa. Försvarar min mörk med K8o, flop: 98x, betar 20k (halvpott ungefär), får omslag, synar. Han vänder up TJ och får in stegen på turn. +70 iaf, kul! Citera
Suppe Postad 12 September , 2004 Rapport Postad 12 September , 2004 Där satt jag med 77 på handen och 2 pers gick all in, men han fick ju triss på rivern som tur va Hmmmmmmm. 67s vs 22. Vilka händer alltså. Citera
Papa Kubo Postad 12 September , 2004 Rapport Postad 12 September , 2004 Är det du som är andkan, parre? Helvete vad aggressivt du spelar. Citera
Papa Kubo Postad 12 September , 2004 Rapport Postad 12 September , 2004 Grattis till fjärdeplatsen parre. Drygt 1000 spänn på en kväll är inte så dumt va? Citera
Suppe Postad 12 September , 2004 Rapport Postad 12 September , 2004 Ut som 4a, €134 för besväret. Citera
Suppe Postad 12 September , 2004 Rapport Postad 12 September , 2004 Grattis till fjärdeplatsen parre. Drygt 1000 spänn på en kväll är inte så dumt va? Suppe* Och lite över 1000kr får man vara nöjd med. Citera
Nusseman Postad 12 September , 2004 Rapport Postad 12 September , 2004 Andkan är parre, och han har ingen broms. Dessutom bluffar han lite för ofta, men han är väldigt snäll iaf Citera
Papa Kubo Postad 12 September , 2004 Rapport Postad 12 September , 2004 Nu är det i alla fall WPT på femman om några minuter. Bra timing alltså. Citera
Suppe Postad 12 September , 2004 Rapport Postad 12 September , 2004 Perfekt, en cigg sen nåt WPTavsnitt man sett 10 ggr, sen upp imorrn till en tråkig Måndag och sitt riktiga jobb.weeee Citera
parre Postad 12 September , 2004 Rapport Postad 12 September , 2004 Är det du som är andkan, parre? Helvete vad aggressivt du spelar. Jag? Aggressivt? Neee.. Om du menar där när jag var lite shortstacked med runt 15-20 kvar så fick jag faktiskt fina kort (iaf för en shortstack), som AQo etc. Dessutom var folk benägna och lägga sig, så det var ju inte fel att spela aggro. Ärligt talat har jag ofta spelat mer aggressivt (och mindre framgångsrikt). Denna gång försökte jag mer vara aggressiv när det fanns lägen och det gick ju bra Citera
Papa Kubo Postad 12 September , 2004 Rapport Postad 12 September , 2004 Synd att du alltid foldade de gånger jag fick monsterhänder. Citera
parre Postad 12 September , 2004 Rapport Postad 12 September , 2004 Vad heter du på 24? Kubo eller? Minns inte namnen på de som satt vid bordet - var mer fokuserad på själva spelandet Men, var glad att jag foldade.. hade ju dragit ut dig annars Citera
Papa Kubo Postad 12 September , 2004 Rapport Postad 12 September , 2004 Vad heter du på 24? Kubo eller? ptrmln. Men, var glad att jag foldade.. hade ju dragit ut dig annars Min snyggaste utdragning i den här turneringen: ställer in med AK, får syn av KT. Floppen: 6-8-T. Shit. Turn: J. River: Q! Perfekt, en cigg sen nåt WPTavsnitt man sett 10 ggr Men det här avsnittet var nåt fantastiskt bra. Vilket spel alltså! Citera
parre Postad 13 September , 2004 Rapport Postad 13 September , 2004 ptrmln Med ett L. Ah, då vet jag vem du är Du tog ju chansen och dubblade mot mig där också, vad var det? Kx mot A2 eller nånting. Citera
devalanteriel Postad 13 September , 2004 Rapport Postad 13 September , 2004 Min snyggaste utdragning i den här turneringen: ställer in med AK, får syn av KT. Floppen: 6-8-T. Shit. Turn: J. River: Q! Hmm, jag känner igen det där. Själv åkte jag ut efter en misslyckad blind steal med JT mot AK. Flop QQx, turn T, river J. Jag tycker inte att man borde få förlora när två raka kort träffar en (även om turn blev irrelevant), det borde vara förbjudet. Citera
Papa Kubo Postad 13 September , 2004 Rapport Postad 13 September , 2004 Du tog ju chansen och dubblade mot mig där också, vad var det? Kx mot A2 eller nånting. Just fan. KT mot A2. Hade jag inte dubblat upp där hade jag nästan varit ute. Citera
parre Postad 13 September , 2004 Rapport Postad 13 September , 2004 Nästan? Du hade vart ute, jag tänkte ju dig rätt så rejält, hade inte synat annars ju Citera
Papa Kubo Postad 13 September , 2004 Rapport Postad 13 September , 2004 Hehehehe. No shit Sherlock. Menade naturligtvis att jag hade legat risigt till om jag inte lyckats dubbla upp innan mörkarna började växa. Fast det visste ju du också. Citera
quizz_kid Postad 13 September , 2004 Författare Rapport Postad 13 September , 2004 då var pengarna från 200$added slut... satte mig vid ett 1/2NL-bord och gjorde bort mig... Citera
Suppe Postad 13 September , 2004 Rapport Postad 13 September , 2004 Går rätt så bra för mig på 24h. Gick in med €25 i förrgår och nu har jag €280. Citera
quizz_kid Postad 13 September , 2004 Författare Rapport Postad 13 September , 2004 det är trevlig när det går bra för folk... har spelat bort ganska mycke pengar, jag tiltar lätt... ingen jävla diciplin... sen en månad tilbaks har jag vart pank på både multi och pacific(där jag spelar), men så testade jag en frirulle på multi nåra dagar sen och vann... dom 30$(multi har ganska taskiga ITM-summor) är idag 440$... men jag har märkt av en liten tiltperod nu, ska lägga pokern åt sidan nåra dagar... vad spelar du för bord suppe? Citera
Suppe Postad 13 September , 2004 Rapport Postad 13 September , 2004 Lirar nästan bara turneringar runt om på olika sidor, mest på ladbrokes. Brukar bli allt från freerolls till enstaka $100. Vunnit några turneringar på sista tiden men största enstaka vinsten kom när jag va 6a på en $100 rebuy 30k guarantee (ca $1400) på LB, som dom har en varje dag. Cashplay brukar alltid gå åt hel.... för mig så jag försöker hålla mig ifrån det. När jag vä lirar så blir det mest 0.25/0.50 bord, försökte gå till 1/2 bord men när jag torska $100 på ett giv med AA mot 10 10 så lacka jag ur och gick tillbaka till det "ofarliga" 0.25/0.50 Enda orsaken till att jag nu lirar cash på 24h är för allt snack om fiskarna som simmar där, va tvungen att testa och det verkar vara sant, då det verkligen går bra för mig där. Citera
quizz_kid Postad 13 September , 2004 Författare Rapport Postad 13 September , 2004 haha, ho, jag var nyss inne på 24h och kollade nåra bord... där monsterhöjer rika fiskar med all möjlig skit, och blir synade såklart... såg en fisk som förlorade flera tusen dollar(euro) på ett 1/2$-bord... så fort pengarna tog slut slängde han in nåra 100 dollar till som gick förlorade, och så höll det på... Citera
Recommended Posts