Gå till innehåll

IT-café med nätpoker?


freggan85

Recommended Posts

Southpoint södermalm..nyöppnat med pokerlounge rum..Med stor plasma tv fotöljer...och bra pokerspelare att ha diskussioner med.

 

vad visas på plasman?

 

Tydligen ska dem köra live bevakning på lan sngs...nu kör dem pokerturneringar typ wpt..o sånt repriser..

 

Man skall även kunna handla o käka mat där med en överföring från neteller..väldigt bra ideer tycker jag. Mycket fräsht där inne- 21 tums lcd skärmar för pokerspelande samt vanligt internet cafe med vanliga crt skärmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan rekomendera det, var nere o snackade med killarna som öppnat stället. Mycket fräsht och luftigt, ligger i en källare och det en ganska stor lokal med tror jag såg 2 stycken plasma tvn och ett akvarium med mini hajjar(fräckt). Pokerlounge är 2 rum med 21 tums Lcd skärmar och svarta skinnfotöljer.

 

I poker lounge rummet sitter en 42 tums plasma tv som visar pokerfilmer.

Dem flesta som spelar där är spelara som kör 5/10 o uppåt alltså hyfsade spelare att diskutera poker med.

 

Bilder på cafet som är sponsrat av expekt tydligen..på denna länken. ta bort länken om man inte får posta den(jag postar den). Bilderna på pokerrummet är på mitten av sidan.

 

länk till gamingeye.com

 

* LP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...
southpoint ligger på götgatan 101, Telefon: 08-6436270

vardagar 11-24

fredag, lördag 11-03

söndagar 11-24

 

från 20kr/timme (om man köper 100h på en gång)

 

har inte varit där, men lät lite intressant. vi kanske ses där

Southpoint, är det öppet än? Jag menar, det har inte bommat igen eller så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...