Gå till innehåll

Skall ni följa FC Z ?  

131 medlemmar har röstat

1. 1. Skall ni följa FC Z ?

Recommended Posts

• Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

[...]Det är så bra så jag börjar undra om det inte är Fake.[...]

Det undrade jag oxå...sen kom jag å tänka på hur man själv agerat... och jag tvekar på att man hade kunnat spela så dålig som de faktiskt är om man på något sätt vet vad fotboll går ut på. ;)

Men jag håller med - Hejja FC Z och historiens bästa, roligaste och mest intressanta dokusåpa! Hoppas man får se dem göra ett mål snart, skulle va nästan lika stort som när sverige tar hem VM-platsen mot kroatien på lördag :lol:

Postad

Såg reprisen i går. kan bara säga att de är för härliga att se på, men måste beundra vissa i laget att de vill verkligen lära sig, tror kanske inte att han som sprang och snöt sig har lika mycke vilja som andra i laget,

hoppas att inte Per-Olofs sträckning i hälsenan blir långvarig :D

Postad

GRYMT BRA!

Första dokusåpan jag har kunnat se på åratal utan att kräkas! För en gångs skull något som känns ÄKTA! Känns inte alls som det är fejkat, utan det är faen genuin glädje! Sällan skrattat så hårt framför TVn som under första avsnittet! Något mindre go i det andra, men det kvittar!

Första avsnittet har ju ett par KLASSISKA scener, bland annat den som pratades om tidigare, killen som sparkar i nätet och trillar omkull...

... men även Tore som "trixar": "Det SKA gå och få upp den på något vis", samtidigt som han stampar på bollen! :D

Postad
... men även Tore som "trixar": "Det SKA gå och få upp den på något vis", samtidigt som han stampar på bollen! :D

han höll ju på att bryta hela kroppen ur led när han körde sitt "trixs"

Postad

Sa de nåt om hur de fick tag i dessa, mina nya, sportidoler? Jag menar, satte de in en annons hos Arbetsförmedlingen???

De har varit och smygletat folk på bla KTH.

Postad

Tore är en hjälte. Han gillar 'studentikosa' saker och sen började han första avsnittet med att räkna upp 200 grundämnen, typ. Tore är en mes sa Glenn, sen höll Tore låda med gruppen...helt lysande.

KÄMPA TORE.

Postad
Dom är för härliga. Man blir riktigt sugen att börja lira korpfotboll typ.. :D

Alla är hobbyexperter och som man säger, ju fler kockar desto sämre soppa... eller något liknande...

Vad menar du med det? Att du tycker de spelar bra fotboll? :roll:

nebo din grek. ja snacka om mitt lag. Alla är mästare på taktiker och spelupplägg, men på planen funkar fanimej inte mycket :D

Postad

Om jag förstått det hela rätt så är finalmatchen redan spelad.

Tores nördiga blog hittade jag här http://fczsverige.blogspot.com/

De tränar under tre månader inför en match mot Djurgårdens herrlag på Stockholms Stadion, som spelades den 21 augusti efter DIF match mot Kalmar FF.

Spoilers...

Monday 2005.8.22 17:16 P

6-2 till dif har jag för mig. Inte helt illa av Z-gänget, även om jag tror dif kunde klämmt in en balja till ifall det gällt kampen för nytt kontrakt!

Postad

Tycker det är grymt bra. De har lyckats, kanske mot sin vilja, att göra det till en dokusåpa där man faktiskt inte går in för att håna människor. Visst är de jävligt töntiga och så, men Big Brother känns mer som förnedrings-TV än detta. Skönt!

Postad

Lyckas alltid missa det här programmet, har bara sett andra avsnittet hitills. :(

Någon som har en aning om vem/vilka man kontaktar om man har en lysande idé till en dokusåpa som rider lite på FC Zs framgångsvåg?

Min idé är att 20 slumpvalda medlemmar på PF.nu har 3 månader på sej* att träna tillsammans med Svenska Akademien, för att sen utmana fjärdeklassare från Säffle i en stavningstävling.

Spoiler...

Inte en chans att "vårt" lag skulle vinna. :/

*Där skulle vi säkert få avdrag om jag var med i tävlingen, beroende på om man ska stava som man gjort sen Gustav Vasas dagar vs.

Postad

Kan man vara 100% säker på att detta inte är wannabee-skådisar som rekryterats i hemlighet? Tänk Tomtar på loftet (eller Nissene på lovene som jag har för mig att det hette på norska) :D Det är så härligt absurt att det bara inte får vara sant...

/TF

Postad
Kan man vara 100% säker på att detta inte är wannabee-skådisar som rekryterats i hemlighet? Tänk Tomtar på loftet (eller Nissene på lovene som jag har för mig att det hette på norska) :D Det är så härligt absurt att det bara inte får vara sant...

/TF

en sån där bollkänsla kan man inte fejka. det kan man bara inte... :D:D