nikolaus Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Jag reggade mig precis på heypoker sidan och tänkte använda pokerforums bonus, men nu verkar sidan inte ens funka och klienten finns ingenstans. Provade länkarna till klienten som någon frågade efter i forumet men icke sa nicke.. Vad händer med heypoker? Citera
questan Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 ser ut som alla b2b siter ligger nere...sitter på jobbet så kan inte kolla klienten. E la nån som snubblat på servern igen... Citera
HeyJohan Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Då vi hostar sidan själva så är vi inte beroende av B2B för själva siten, men det verkar som att vår leverantör håller på att starta om servrarna för jag kommer inte in heller. Ska kolla och återkommer. Mvh Johan Citera
HeyJohan Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Up and running igen! Mvh Johan Citera
nikolaus Postad 23 September , 2005 Författare Rapport Postad 23 September , 2005 Woohoo snabbt och bra löst där Citera
freeman Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Woohoo snabbt och bra löst där han satte tillbaka TP kanel . han stog nog och höll i kabelen och funderade "var fan användes denna till" och såg ditt inlägg! dagen räddad Citera
HeyJohan Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Ehrm...det är närmare sanningen än vad du kan tro Det var nån form av uppdateringsfunktion som fick fnatt när vi startade om webservern. Det vore enklare att säga att det var en propp som gick, då skulle till och med jag förstå vad som hade hänt. Eller att vi grävde av en kabel när vi höll på att bygga ut servern. Eller att vi hade tappat en Snickers i servern och eftersom vi är för snåla för att låta den förfaras så blästrade vi oss ner till den, åt upp den och sen insåg att vi förmodligen hade ställt till med något obra. Men som sagt... nåt fel som var trasigt alltså. Citera
ziddax Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 trasiga fel? låter avancerat Citera
mawam Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 kan ej logga in via klienten just nu...men via hemsidan fungerar allt, nån annan med liknande bekymmer? Citera
JNL Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Kan inte logga in på pokerklienten. måttligt kul.... får väl bli expekt istället ikväll då. Citera
Hasselby Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 jag lyckas logga in men kommer bara åt cashspelen, inte turneringarna Citera
espinola Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 tjena tjena, Är det bara jag eller känns clienten grymt seg? Reggade mig idag och somnade nästan innan jag kunde sätta mig på ett bord. Känns väldigt trist. Om det är något B2B strul så hoppas skiten löser sig (inget fel på min processor) Citera
mawam Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 hur är det tänkt att man skall hinna spela klart bonusen på en månad om klienten inte fungerar som den ska? igår gick det efter mkt om och men tillslut logga in men efter ett tag dog hela "skiten" pga "java fel" o idag går det inte ens att starat upp klienten... EDIT: får bara följande fel meddelande: The poker Client cannot be started An error occurred while updating saftware. Please try again later. o sen bara ok som alternativ... jo jag har testat att boota datorn men det fungerar ändå inte Citera
HeyJohan Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 mawam: Det kan vara ett gammalt problem som du fortfarande dras med. Gör så här för att få det att fungera: 1. Avinstallera klienten 2. Radera mappen B2BPOKER i Program-mappen 3. Tanka hem klienten från siten och installera den igen. Det ska lösa dina problem. Jag ber om ursäkt för strulet. Mvh Johan Citera
Björnerik Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 mawam: 2. Radera mappen B2BPOKER i Program-mappenMvh Johan Kanske inte är så bra att be honom radera den här mappen om han har fler B2B-klienter installerade... Han kan ju råka ta bort för mycket... Citera
SirSylten Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Har ett sjukt jobbigt problem. Min klient tappar med jämna mellanrum kontakten med servern. Blir typ var 3:e minut problem med kontakten. Jag har inget problem med min internetuppkoppling annars då jag kan köra partynätverket samtidigt, utan att tappa kontakten med deras servrar. Citera
HeyJohan Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 SirSylten: Testa det här om du bara har HeyPoker installerat, och inga andra B2B-klienter: 1. Avinstallera klienten 2. Radera mappen B2BPOKER i Program-mappen 3. Tanka hem klienten från siten och installera den igen. Mvh Johan Citera
SirSylten Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Gjorde det tidigare idag, men tyvärr så har problemet kvarstått. Lite trisst när man sitter på nötterna å så får man ingen kontakt med servern. Det står dock hela tiden conected uppe i den överlisten på pokerfönstret, vet inte hur klienten funkar rent teknisk om detta ändras direkt då klienten tappar kontakt med servern. Ska iofs höststäda datorn om ett per veckor så om det inte är löst tills dess så borde detta göra susen. Citera
Recommended Posts