Gå till innehåll

Tid innan man får sina pengar?


Bopo

Recommended Posts

Hur lång tid tar det då innan man får sina pengar på kontot. Fick ett mail att dem skulle instrukturera sin bank att föra över pengarna på mitt konto men det har ju tagit dagar och än står jag utan pengar...... Jag menar att sätta in på deras bank tar ju 1 minut max och sedan för att få tillbaka dem när man vunnit tar ju evigheter. Nä dubbelmoral är vad det är... Måste dock säga att internetpoker inte var något för mig, inte i den meningen att man inte vann för det gjorde man verkligen, men jag litar inte på företagen och det är problematiskt och tar lång tid att få ut sin vinst... Cashar ut allt jag har kvar och tackar för mig sen.

 

Mvh

Bopo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid tar det då innan man får sina pengar på kontot. Fick ett mail att dem skulle instrukturera sin bank att föra över pengarna på mitt konto men det har ju tagit dagar och än står jag utan pengar...... Jag menar att sätta in på deras bank tar ju 1 minut max och sedan för att få tillbaka dem när man vunnit tar ju evigheter. Nä dubbelmoral är vad det är... Måste dock säga att internetpoker inte var något för mig, inte i den meningen att man inte vann för det gjorde man verkligen, men jag litar inte på företagen och det är problematiskt och tar lång tid att få ut sin vinst... Cashar ut allt jag har kvar och tackar för mig sen.

 

Mvh

Bopo

 

Skaffa Neteller så tar det bara runt 24h att få det till Neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vill jag inte låta illojal och skjuta mig själv i foten, men jag kan faktiskt förstå om man undrar hur det egentligen kommer sig att det går på en sekund att sätta in pengar, men alltid tar längre tid att få ut dem.

 

Men så är det i alla fall och jag har personligen aldrig oroat mig för att få ut pengar från olika sidor (inte för att jag spelar nån annanstans så klart...verkligen inte... ;)) även om NETeller självklart är att föredra då det alltid går snabbast med utbetalningar dit.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...