Djens Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Damnit, öhhh...men jag vill vara med, så flytta det till lkpg Citera
garpen Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 ni får gärna ta en runda förbi huvudstaden först innan ni provar vingarna. Så ni inte blir vingklippta i vegas... Dom kan ju komma ner o testa "riktiga" WPT först Citera
helena_ Postad 23 September , 2005 Författare Rapport Postad 23 September , 2005 Haha vi får väl se kanske blir i helgen, men tyvärr har jag inte br så jag kan spela högre än 5/10 , och dom vill lira 25/50 : Citera
psykologen Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 asgarv Vet inte om detta är ett trollinlägg men det var jävligt kul. Luleå. Mmmmmmmm...... Citera
psykologen Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 haha du får allt resa upp till luleå, eller så kan du få höra om hur vi pissade på motståndet =) Hmm, det där låter inte som ett vanligt homegame. Lite för kinky. Citera
helena_ Postad 23 September , 2005 Författare Rapport Postad 23 September , 2005 haha du får allt resa upp till luleå, eller så kan du få höra om hur vi pissade på motståndet =) Hmm, det där låter inte som ett vanligt homegame. Lite för kinky. Bite me Citera
helena_ Postad 23 September , 2005 Författare Rapport Postad 23 September , 2005 Jag älskar Djens Citera
Playboy Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Drog nyss skönaste grejen på en 10 dollars sng, jag hade kring 3500 i chips, han hade kring 2 k i chips, blinds 25/50, han ställer in preflop = ) ,Jag plockar upp 88 och callar och skriver just innan korten vänds upp i chatten "ive think you got lower PP" Han vänder upp 66 och och floppar en 6:a wow Citera
Bimpi Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Drog nyss skönaste grejen på en 10 dollars sng, jag hade kring 3500 i chips, han hade kring 2 k i chips, blinds 25/50, han ställer in preflop = ) ,Jag plockar upp 88 och callar och skriver just innan korten vänds upp i chatten "ive think you got lower PP" Han vänder upp 66 och och floppar en 6:a Vegas nästa? Citera
Dahlberg Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Drog nyss skönaste grejen på en 10 dollars sng, jag hade kring 3500 i chips, han hade kring 2 k i chips, blinds 25/50, han ställer in preflop = ) ,Jag plockar upp 88 och callar och skriver just innan korten vänds upp i chatten "ive think you got lower PP" Han vänder upp 66 och och floppar en 6:a [ironi]här snackar vi bad beat asså , skriv in till Poker Magazine så kanske du får en klapp på ryggen av Ken och en markerväska...[/ironi] Citera
Jennez Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 $10 sng? Damn... de nivåerna vågar jag mig inte upp på... Hur mycket jag vann i Vegas? Det kan jag ju inte vara officiell med pga sheriffen... Men om du vill kan du ju själv få komma hit och räkna de gröna, jag har då inte pallat än... Citera
demme1 Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Jag kan stäjjka er. Villkor; - Ni måste spela 5CD PL - Ni måste spela minst 8h/dag - Ni måste berätta hur det gått Ni får 500 miljoner om dagen av mig, inga återbetalningskrav. Låter det OK för er? Jag vill inte verka ivrig eller så, jag menar, jag vill ju inte gå miste om en sådan investering! Ha det. Citera
helena_ Postad 24 September , 2005 Författare Rapport Postad 24 September , 2005 Jag kan stäjjka er. Villkor; - Ni måste spela 5CD PL - Ni måste spela minst 8h/dag - Ni måste berätta hur det gått Ni får 500 miljoner om dagen av mig, inga återbetalningskrav. Låter det OK för er? Jag vill inte verka ivrig eller så, jag menar, jag vill ju inte gå miste om en sådan investering! Ha det. Fine for me =) 5CD PL är min favorit Men jag brukar överspela Ace high lite för mkt ;( Så dina miljoner åker nog till nått 5CD proffs; ( Citera
Recommended Posts