Stridsman Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Du har tex 10 8 på BB i ett 0.50 / 1 NLT bord och tre eller fler spelare limpar framför dig och du checkar. Floppen kommer upp: 10 9 3 Vad bör man göra i ett sånt här läge? Beta? Hur mycket? Check syna? Check folda? Sen om man antingen väljer att beta, eller det blir rundcheck och turn blir tex 5 Hur agerar man då? Dessa situationer känner jag mig inte riktigt säker på och jag undrar hur bör man allmänt spela vid dessa tillfällen. * RP och flytt till THe - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OV1 Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Flop: Bettar pott. Turn: Om bara en synat bettar jag igen. Om två eller fler synat så check/foldar jag troligen. River: Har jag inte förbättrat min hand så checkar jag trolige., ev en liten bett. Fold om han bettar starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts