coreycurse Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Finns detta? Borde vara ett bra alternativ då man skönt kan sitta i tvsoffan och slipper det där obehagliga uppvaknandet man får när man sitter vid datorn i flera timmar och upptäcker att det är mörkt och att tiden faktiskt fortsatt rulla trots att man satt där. Citera
coreycurse Postad 20 September , 2005 Författare Rapport Postad 20 September , 2005 Man kan ju spela massa andra spel över digitaltv:n Då borde det väl inte vara helt omöjligt att spela poker? Jag är inte så insatt i det, just därför jag frågar. Och ärligt talat så var frågan inte så svår? Citera
albin Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 är det en dedikerad kanal för enbart poker du söker så har jag aldrig hört talas om någon...finns ju dock web-tv som sänder mycket poker.. finns någon annan tråd om det...länkandet överlåter jag åt någon annan =) edit: ok...det var spela poker du ville....inte hört talas om det heller dock... Citera
pokerplayer Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Jo, frågan var jättesvår. Tror inte det finns på digitalTV, men däremot så finns det till Xbox och playstation som man ju kopplar till Tvn Citera
glamDring Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 The Poker Channel existarar ju. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Poker_Channel Citera
pokerplayer Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 tror att han vill spela, inte titta. som sagt klurig fråga Citera
coreycurse Postad 20 September , 2005 Författare Rapport Postad 20 September , 2005 Ursäkta! såg att jag skrivit fel i rubriken! Citera
Fido Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Koppla datorn till TVn istället? Citera
rickie Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Koppla datorn till TVn istället? Bra ide. Brukar jag göra ibland när jag är på slappt poker humör. Funkar väl mindre bra om man har en lågupplöst tv dock. Men jag tror tiden kommer rulla lika snabbt framför tvn som datorn Citera
coreycurse Postad 20 September , 2005 Författare Rapport Postad 20 September , 2005 Ja då var den idén död Ska koppla till tv:n när jag köper plasma, har testat innan men måste ha bättre tv! svårt att spela när man inte ser potstorlek o.s.v. Alltså, den här tråden kan nog dö ut nu.. trodde jag hade fått en snilleblixt men nu vet jag bättre Citera
Indrivaren Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Ja då var den idén död Ska koppla till tv:n när jag köper plasma, har testat innan men måste ha bättre tv! svårt att spela när man inte ser potstorlek o.s.v. Alltså, den här tråden kan nog dö ut nu.. trodde jag hade fått en snilleblixt men nu vet jag bättre Testa 1. sänk upplösning, 800x600 ska det vara tydligt. 2. köp ett bättre graffekort. Citera
coreycurse Postad 24 September , 2005 Författare Rapport Postad 24 September , 2005 Ja då var den idén död Ska koppla till tv:n när jag köper plasma, har testat innan men måste ha bättre tv! svårt att spela när man inte ser potstorlek o.s.v. Alltså, den här tråden kan nog dö ut nu.. trodde jag hade fått en snilleblixt men nu vet jag bättre Testa 1. sänk upplösning, 800x600 ska det vara tydligt. 2. köp ett bättre graffekort. Får ingen bra bild på min bildrörstv hur jag än gör tyvärr, den har helt enkelt inte kapaciteten Citera
banzai3030 Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Ett alternativ till home-games? http://www.halens.se/ProductPage.aspx?mid=334&pid=010387 Edit: Såg att den hade vart uppe för inte så länge sen Citera
Recommended Posts