ades_va Postad 19 September , 2005 Rapport Postad 19 September , 2005 Har inte haft lust eller ork att fylla i min bankinfo på NETeller förräns nu, och behöver lite hjälp med att tolka allting Det fetstilta är det jag undrar över, och det kursiva under är hur jag gissar att det är(med påhittade siffror givetvis) Bank Code/Sort Code 8166-1 (Eftersom alla FSB-kunder har detta) Account Number 123.456.789 Check Digit -1 Jag antar alltså att förstnämnda är clearingnummer osv. Stämmer detta? * RP - QoS * Citera
iremmats Postad 19 September , 2005 Rapport Postad 19 September , 2005 Neteller kommer göra en test-insättning på några cent som du ska verifiera innan du kan ta ut riktiga pengar. Så oroa dig inte för att nåt ska hamna fel. Citera
ades_va Postad 19 September , 2005 Författare Rapport Postad 19 September , 2005 Neteller kommer göra en test-insättning på några cent som du ska verifiera innan du kan ta ut riktiga pengar. Så oroa dig inte för att nåt ska hamna fel. Hållt på en del med NETeller förut så jag är knappast orolig Citera
raol Postad 19 September , 2005 Rapport Postad 19 September , 2005 Har inte haft lust eller ork att fylla i min bankinfo på NETeller förräns nu, och behöver lite hjälp med att tolka allting Det fetstilta är det jag undrar över, och det kursiva under är hur jag gissar att det är(med påhittade siffror givetvis) Bank Code/Sort Code 8166-1 (Eftersom alla FSB-kunder har detta) Account Number 123.456.789 Check Digit -1 Jag antar alltså att förstnämnda är clearingnummer osv. Stämmer detta? * RP - QoS * Nej, alla FSB-kunder har inte samma clearingnummer. Clearingnumret hör till ett specifikt bankkontor. Sen undrar jag varför du fyller i dessa grejer, funkar det verkligen? Ska du inte fylla i IBAN och BIC istället? Och slutligen så hör väl denna fråga hemma i Netellertråden. Citera
stadac Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Jag måste vara på pluto. men vars fasen hittar jag min "check digit" ? Citera
Jeppan Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Hmm. Jag vill räkna ut mitt IBAN hos skandiabanken, men hittade bara vart man gör det hos norska skandiabanken. Någon som vet var man gör det? Citera
raol Postad 6 Januari , 2006 Rapport Postad 6 Januari , 2006 Hmm. Jag vill räkna ut mitt IBAN hos skandiabanken, men hittade bara vart man gör det hos norska skandiabanken. Någon som vet var man gör det? Betalningar > Utlandsbetalning > Ankommande betalning Citera
Jeppan Postad 6 Januari , 2006 Rapport Postad 6 Januari , 2006 Hmm. Jag vill räkna ut mitt IBAN hos skandiabanken, men hittade bara vart man gör det hos norska skandiabanken. Någon som vet var man gör det? Betalningar > Utlandsbetalning > Ankommande betalning Trevligt! Tackar. Citera
Recommended Posts