Gå till innehåll

Ta ut pengar?


Bopo

Recommended Posts

Hej jag är rätt så ny till internetpoker... Visst jag har kört mycket vanlig poker och förr lite med play money men nu har jag börjat lira med egna pengar och jag undrar hur man tar ut pengar från Heypoker till sitt konto. Jag har ingen netteller eller sånt utan bara ett vanligt visa.... Att sätta in pengar gick fort och lätt men jag vet inte hur man tar ut dvs skickar till sitt visa konto från heypoker kontot. Var vänlig hjälp mig steg för steg för jag är väldigt trög :oops:

 

Mvh

Bopo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Busen: Tack för hjälpen!

 

Bopo: Om du tycket att det är lite knepigt att veta exakt vad det är du ska fylla i för uppgifter när du gör ett uttag till bankkonto så skicka ett mail till support@heypoker.com så kan de lätt förklara för dig.

Vi håller på att göra en bra manual för cashiern, men den tar någon vecka till innan den är klar.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VAD ÄR DETTA FÖR SKRÄP???? :evil::evil::evil::evil:

 

Så är det på nästan alla siter. Det är ett enkelt och hyfsat effektivt sätt att skydda sig från kortbedrägerier.

 

Som sagt, casha ut insatt belopp till kortet och resten till banken eller nåt. Gör du båda uttagen inom en timme brukar de (på många B2B-skin) räknas som ett och är således avgiftsfritt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VAD ÄR DETTA FÖR SKRÄP???? :evil::evil::evil::evil:

 

Så är det på nästan alla siter. Det är ett enkelt och hyfsat effektivt sätt att skydda sig från kortbedrägerier.

 

Som sagt, casha ut insatt belopp till kortet och resten till banken eller nåt. Gör du båda uttagen inom en timme brukar de (på många B2B-skin) räknas som ett och är således avgiftsfritt.

 

Vart kommer pengarna som sätts in på kortet då? Dem kommer väl också på mitt konto så jag kan plocka ut dem menar jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...