Bopo Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Hej jag är rätt så ny till internetpoker... Visst jag har kört mycket vanlig poker och förr lite med play money men nu har jag börjat lira med egna pengar och jag undrar hur man tar ut pengar från Heypoker till sitt konto. Jag har ingen netteller eller sånt utan bara ett vanligt visa.... Att sätta in pengar gick fort och lätt men jag vet inte hur man tar ut dvs skickar till sitt visa konto från heypoker kontot. Var vänlig hjälp mig steg för steg för jag är väldigt trög Mvh Bopo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Logga in i Cashier -> Bank Info (Här fyller du i dina uppgifter) -> Withdrawal (Här fyller du i antalet € som ska tas ut) -> Efter några dagar har du dem på kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Busen: Tack för hjälpen! Bopo: Om du tycket att det är lite knepigt att veta exakt vad det är du ska fylla i för uppgifter när du gör ett uttag till bankkonto så skicka ett mail till support@heypoker.com så kan de lätt förklara för dig. Vi håller på att göra en bra manual för cashiern, men den tar någon vecka till innan den är klar. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bopo Postad 19 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2005 Tack så mycket båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bopo Postad 19 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2005 Fan jag har ju en till fråga nu ju... Ska man välja bank withdrawal eller credit card withdrawal??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Fan jag har ju en till fråga nu ju... Ska man välja bank withdrawal eller credit card withdrawal??? På min finns bara följande alternativ: NETeller Withdrawal WebMoney Withdrawal Bank Withdrawal Check Withdrawal Av dessa väljer man då Bank... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bopo Postad 19 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2005 Ok för jag hade credit card withdrawal med men vet inte vad det innebär samt det står att jag inte kan ta ut mer pengar än vad jag satt in på kontot vilket innebär att jag inte kan ta ut min vinst...: VAD ÄR DETTA FÖR SKRÄP???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Du kan bara ta ut upp till samma summa du satt in med kortet, resterande pengar får du ta ut till ditt bankkonto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 VAD ÄR DETTA FÖR SKRÄP???? Så är det på nästan alla siter. Det är ett enkelt och hyfsat effektivt sätt att skydda sig från kortbedrägerier. Som sagt, casha ut insatt belopp till kortet och resten till banken eller nåt. Gör du båda uttagen inom en timme brukar de (på många B2B-skin) räknas som ett och är således avgiftsfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Vad får man fär kurs på B2B vod cash-out till kontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bopo Postad 19 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2005 VAD ÄR DETTA FÖR SKRÄP???? Så är det på nästan alla siter. Det är ett enkelt och hyfsat effektivt sätt att skydda sig från kortbedrägerier. Som sagt, casha ut insatt belopp till kortet och resten till banken eller nåt. Gör du båda uttagen inom en timme brukar de (på många B2B-skin) räknas som ett och är således avgiftsfritt. Vart kommer pengarna som sätts in på kortet då? Dem kommer väl också på mitt konto så jag kan plocka ut dem menar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bopo Postad 19 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2005 Sedan kostar det ju 10€ att plocka ut pengar med, det är ju värsta rånet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Vart kommer pengarna som sätts in på kortet då? Dem kommer väl också på mitt konto så jag kan plocka ut dem menar jag? Om kortet är kopplat till ett bankkonto kommer pengarna hamna där, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Sedan kostar det ju 10€ att plocka ut pengar med, det är ju värsta rånet!!! Ett uttag per 30 dagar är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bopo Postad 19 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2005 ok det låter bra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts