Gå till innehåll

TV: American Poker Championship


Thåström

Recommended Posts

Jag laddade ner det för nåt halvår sen och kollade. Det sändes "live" med fem minuters fördröjning va? Var väl intressantare på ett sätt att inte bara se de spektakulära potterna, utan få en känsla för helheten. Dock har jag för mig att prispengarna med proffsmått mätt var rätt små, så tog kanske bort lite av spänningen. Var väl en freeroll för de kändaste/bäst rankade typ? Well, nu ska jag inte sitta här och svamla, jag kikade på förra årets tävling och detta kanske är årets?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg det för någon vecka sedan. Mycket bra program. Intressant som sagt att få se varje hand (i stort sett) och inte bara AK vs AA osv. Howard Lederer gör ett bra jobb som expertkommentator. Det som är intressant är att expertkommentatorn kan ge lite bredare analyser av spelet och personerna, eftersom att han kan hänvisa till andra händer och stämningen på bordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är varje hand som visas. Bara headsup'et är ju på över 1 gig (har jag för mej).

 

Kommer inte ihåg vad prispengarna var, men alla som är med är ju där för att vinna, sen om det är för prestige eller pengarna tror jag inte gör så stor skillnad, hade det kvittat hade ju inte proffsen ställt upp. Att det skulle vara en freeroll för kändaste/bäst rankade stämmer väl inte heller? Mycket möjligt att folk blivit ditbjudna, men alla som ställde upp var ju inte proffs, John Dagastino var vad jag vet helt okänd då.

 

Orkade till slut kolla länken, kanske inte ens är samma turnering som jag tänker på. Det låter som den turneringen på alla kommentarer, men blir lite osäker. Hsh så är det $10000 buy in på den turneringen som Sport-Expressen kommer sända iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...