Thåström Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 Sport-Expressen kommer sända American Poker Championship varje tisdagskväll. Någon som har sett programmen? Är det värt att införskaffa Canal Digitals familjepaket för att se American Poker Championship, eller är det en B-produktion? Källa: http://www.expressen.se/index.jsp?a=437625 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 Har Sport-Expressen så jag kan lämna rapport på tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 Jag laddade ner det för nåt halvår sen och kollade. Det sändes "live" med fem minuters fördröjning va? Var väl intressantare på ett sätt att inte bara se de spektakulära potterna, utan få en känsla för helheten. Dock har jag för mig att prispengarna med proffsmått mätt var rätt små, så tog kanske bort lite av spänningen. Var väl en freeroll för de kändaste/bäst rankade typ? Well, nu ska jag inte sitta här och svamla, jag kikade på förra årets tävling och detta kanske är årets? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StarletRox Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 Har för mig att det va en riktigt trevlig turnering faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 Såg det för någon vecka sedan. Mycket bra program. Intressant som sagt att få se varje hand (i stort sett) och inte bara AK vs AA osv. Howard Lederer gör ett bra jobb som expertkommentator. Det som är intressant är att expertkommentatorn kan ge lite bredare analyser av spelet och personerna, eftersom att han kan hänvisa till andra händer och stämningen på bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Preacher Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 Det är varje hand som visas. Bara headsup'et är ju på över 1 gig (har jag för mej). Kommer inte ihåg vad prispengarna var, men alla som är med är ju där för att vinna, sen om det är för prestige eller pengarna tror jag inte gör så stor skillnad, hade det kvittat hade ju inte proffsen ställt upp. Att det skulle vara en freeroll för kändaste/bäst rankade stämmer väl inte heller? Mycket möjligt att folk blivit ditbjudna, men alla som ställde upp var ju inte proffs, John Dagastino var vad jag vet helt okänd då. Orkade till slut kolla länken, kanske inte ens är samma turnering som jag tänker på. Det låter som den turneringen på alla kommentarer, men blir lite osäker. Hsh så är det $10000 buy in på den turneringen som Sport-Expressen kommer sända iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 phil ivey var tvungen att vinna eventet för att inte gå back pga. alla sidebets med barry greenstein Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torsus Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Jag inskaffade sportexpressen för detta ändamål och nu i tisdags såg jag det första programmet. Jag blev helt klart positivt överraskad! Det är helt superbt att se alla händer och inte bara de avgörande. Här kan man verkligen säga att man LÄR sig något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AKQJTh Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Hur lång tid tog programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Von oben Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Precis vad jag menar. Mera sånt här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosco Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Har för mig första priset "bara" är 500.000 dollar. Men det visas runt 23-tiden ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Von oben Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Jajemän-och Ivey som chipleader...HU. Han har redan losat 250000 dollars tidigare i tävlingen genom att beta emot annan motspelare vilka kort som skall komma på bordet om jag fattade saken rätt. Skulle bli mycket förvånad om Ivey missar segern. Han är jäkl-gt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts