Gå till innehåll

Vinnare av presentkort CD-WOW!


HeyJohan

Recommended Posts

Ett hett tips till HeyJohan är att fixa presentkort på, om inte en svensk, så åtminstone någon site där man kan köra på engelska till nästa gång! :-) Har också lite småproblem med att förstå mig på den där sidan, inte sådär överdrivet användarvänlig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det vore ju det mest logiska, det håller jag med om.

Vi köpte in en massa presentkort till den tyska marknaden och passade på att använda dem även i Sverige. Nästa gång vi har en bonus kommer det inte att krävas att man läst 180 poäng Tyska på universitetet för att förstå hur man får ut den. :)

 

Mvh Johan

 

Ett hett tips till HeyJohan är att fixa presentkort på, om inte en svensk, så åtminstone någon site där man kan köra på engelska till nästa gång! :-) Har också lite småproblem med att förstå mig på den där sidan, inte sådär överdrivet användarvänlig..
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det vore ju det mest logiska, det håller jag med om.

Vi köpte in en massa presentkort till den tyska marknaden och passade på att använda dem även i Sverige. Nästa gång vi har en bonus kommer det inte att krävas att man läst 180 poäng Tyska på universitetet för att förstå hur man får ut den. :)

 

Mvh Johan

 

Ett hett tips till HeyJohan är att fixa presentkort på, om inte en svensk, så åtminstone någon site där man kan köra på engelska till nästa gång! :-) Har också lite småproblem med att förstå mig på den där sidan, inte sådär överdrivet användarvänlig..

 

Alla vet ju att tyska är orginalspråket och att tyskland är hemma. För vem vill inte ha en stor tuff örn på sitt pass? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fyllde i min rabattkod men hittade inte sedan var man skulle fylla i sin hemadress. Backade ett steg i browsern och vips var min rabattkod förbrukad :oops:

 

jag mailade dom som sagt..här e svaret:

 

Hello,

 

Thank you for your e-mail.

 

I send you with a separate E-mail a new Voucher.

 

If you require any further assistance at this time then please do not

hesitate to get back to me.

 

Kind Regards,

 

 

gör det du också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon? jag gjorde ju nämligen det förut men ingenting beställdes..koden försvann...så nu har jag fått en ny kod....så jag skulle vilja att det blev rätt den här gången.

 

jag vill bara veta var man "confirmar" ordern efter att dom verifierat koden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...