HeyJohan Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Vinnare av presentkort CD-WOW! Följande personer har vunnit ett presentkort på http://www.cd-wow.de värt €20. Observera att presentkortet endast kan användas på http://www.cd-wow.de och inte på någon av de andra domänerna. Skälet till detta är att presentkorten även används på den tyska marknaden. Frågor besvaras som vanligt med största nöje av undertecknad. Presenkorten kommer att mailas till samtliga vinnare under söndagen. Mvh Johan Username: _Fernet baltikum BaranSolen Bengan_AAs Borkaxx Citizen_P crazyswed demo__ derran_ Dionyso Double-h flexus3 Flundran flyingtree gapen0 GoGoDickus jenzee JohanCFC kattkroken m@rkymark Mitac mkauppinen mrFloop Nenne123 Nepparts nesto nisse_zzzy nucleus222 Octomore Orkar_i prssn psy_kid rajripley RalleBusk reknehcS RReeBBss Sam_Nunes Settler Skogstorp sleepy123 SolarStone strEAKin sulan_ superklonk Surgubbe t_b_aNinja Toris91 Trasan23 wema yngel Citera
Nusseman Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Heja mig! Jag som aldrig brukar vinna Citera
gdaily Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Heja mig! Jag som aldrig brukar vinna Jag gissar på att det är du som är: Surgubbe Citera
wedo Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Gdaily eller nusseman: Kan ni ändra posten och smyga in mitt namn i listan? Citera
gdaily Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Muta mig med 21€ så ska jag se till att du får ett presentkort Citera
jezaja Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Räcker med €15 för min del Citera
QoS Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Varför är inte jag med? Riggat! - QoS Citera
EAK Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Yey, jag vann. Thanks Heypoker Citera
dj_feel Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Jag vann Tackar för denna glada överraskning som ramla ner i inkorgen förut. Citera
Jensation Postad 19 September , 2005 Rapport Postad 19 September , 2005 Tack så mycket heypoker och Johan! =) Citera
Shakespear Postad 19 September , 2005 Rapport Postad 19 September , 2005 Hej vänner. Jag (prssn) vann ett presentkort, men då jag inte kommer att använda mig av det hade jag tänkt att skänka det till första bästa forumare som kan ha användning av det. Alltså, skriv här i tråden om du är intresserad så PM:ar jag dig koden. Citera
Shakespear Postad 19 September , 2005 Rapport Postad 19 September , 2005 Grattis wedo, du är nu ett presentkort rikare Citera
schenker Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Trevlig överraskning i mailboxen igår Och härligt att det fanns annat än CD-skivor också. Beställde ett färgglatt minneskort till PS2 /reknehcS Citera
Nattdjur Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Fan jag vinner aldrig på lotteri Citera
sacer Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Fan jag vinner aldrig på lotteri Brukar inte jag heller göra, men den här gången så gjorde jag det Vet dock inte vad jag ska köpa än Citera
mbman Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Dum fråga här kanske: men måste man surfa den där siten på tyska för att använda sitt presentkort? Klickar man på USA-flaggan byter man ju till cd-wow.us, och jag har för mig att presentkortet endast gäller på .de-domänen? Citera
HeyJohan Postad 27 September , 2005 Författare Rapport Postad 27 September , 2005 mbman: Sorry, du måste följa tyska flaggan. Borde vi kanske lägga in ett lexikon i Hey Shop så att ni slipper gissa vad det står? Citera
dj_feel Postad 28 September , 2005 Rapport Postad 28 September , 2005 Äh det var ju inte så svårt att hitta runt på sidan trots att man har ig i tyska svåraste var att hitta var man skulle knappa in koden men efter några försök så hitta man rätt Citera
GSI Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 förbannade tyska....vafan betyder: Lieferung Kostenlos! Gutschein einlösen Eingelöst Summe €0.00 Webmiles 200 ja vet ju fan inte om det e beställt eller ej. tack för presentkortet förresten Citera
HeyJohan Postad 3 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2005 GSI: Det betyder rent kortfattat att ditt presentkort är inlöst och att summan som kvarstår är euro 0. Det ser ut som att du lyckats Citera
wedo Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Postad 3 Oktober , 2005 Använd altavistas babblefish, översättningen är preceless Citera
Recommended Posts