mirage Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Har sett många siter där man kan byta sina vip poäng mot prylar, har ni haft i åtanke att införa något sådant? mvh Mirage Citera
Vicious Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Var just inne och kollade på en annan sida på samma nätverk som har en. Det känns ju som om man blir dubbelt belönad hos dem. Som det är nu vill man ju (jag iaf) bara ha vip för att cleara insättnings bonusar. Något som leder till att jag "period spelar" på sidorna. Citera
Mongokongo Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Det ska komma inom kort, förhoppningsvis innan decembers slut ryktas det om. Citera
Caines Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Mongokongo säger: Det ska komma inom kort, förhoppningsvis innan decembers slut ryktas det om. Dessa rykten om shopen har funnits i ett par år men inget har hänt, så förvänta er inget Citera
EricT Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Jag tror att den är uppe runt årsskiftet... Citera
Ruff Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 EricT säger: Jag tror att den är uppe runt årsskiftet... Vad grundar du det på? Citera
rictur Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 24hpoker maffian har varit på möte och fått besked från ledningen kanske? Citera
Recommended Posts