morberg Postad 26 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2007 Garh. Har för många bonusar just nu. Började spela på FT $300-bonus, men den tar aldrig slut och motståndet är något mer kompetent än snittet på Everest. Började spela den 16 juni och har nu spelat in $160 av bonusen på 5.500 händer blandat NL100 och 200. Bonusen varar till den 30 juni. Ligger plus $250 på spelet, vilket inte är särskilt bra (+-0 på NL200 och vinsten på NL100). Men låg WonSD så vi gissar kalla kort. Åtminstone ett tag till. Sen har jag fått två bonusar på Everest: först en $150 mot 4.000 Summit Points som räcker till 18 juli. Och sen en $100-bonus som går ut 25 augusti. Slutligen då $300-bonusen på Absolute (som jag inte fått krediterad på kontot än). Oklart vilka villkor som gäller där. Men jag ska i alla fall dessutom få $50 utan motkrav och ett inköp i någon MTT (sannolikt EV=0 för min del då jag är turneringsfisk och tappar tålamodet efter två timmars foldande). Funderar på att skippa sista biten av FT-bonusen och ge mig i kast med Everest direkt. Citera
morberg Postad 28 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2007 Jag har nog sagt mitt här på forumet för ett tag framöver FMP. Kanske kommer jag att skriva framöver på min helt nystartade blogg, men räkna inte med det. Det blir i vilket fall inte mycket pokersnack där, om ens något. Vi får se om/när jag hittar hit igen. Tills dess önskar jag er alla lycka till vid borden! Citera
hajen Postad 28 Juni , 2007 Rapport Postad 28 Juni , 2007 Tack tack Ta nu en lååång välbehövlig vila /mvh Citera
Miami Postad 28 Juni , 2007 Rapport Postad 28 Juni , 2007 GG Hoppas du hittar tillbaka. Peace out. Citera
Klyka Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Fan också. Edit: Kom på att det där kunde tolkas som ironi. Det var ingen ironi. Citera
Ruterkung Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Tråkigt, hoppas du kommer tillbaka. Citera
Recommended Posts