Gå till innehåll

BOK: "Online Poker" av Brunson


essob

Recommended Posts

Det är doyle. Det här e den infon ja har hittat än så länge..

 

A fast and powerful way to win money online or play for free. Ten compelling chapters show you how to get started, explain the safety features which lets you play worry-free, and lets you in on the strategies that Doyle himself uses to beat players in cyberspace. Poker is poker, as Doyle explains, but there are also strategies that only apply to the online version, where the players are weaker!-and Doyle reveals them all in this book

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Vad Backeman skriver stämmer. En stor besvikelse, bara väldigt elementära fakta samt otroligt med reklam för hans egen site. Hade kanske varit ok om man fått den som reklam gåva, annars nej.

Läs Supersystem 2 av honom i stället, jag som är nybörjare lär mig massor, den är mycket bättre och mer underhållande att läsa.

 

MVH Khali

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som om man ska undvika böcker som har uttryck såsom "Online poker" eller "nätpoker" någonstans på omslaget.

Har inte läst någon av nämnda böcker, men har läst en del om dom, och det verkar som om samtliga fokuserar på "hur man laddar ner programvaran och skapar ett konto" samt "vad betyder knapparna i klienten? ska jag trycka på knappen 'call' när jag ska höja eller lägga mig? hur fungerar det här 'engelska' som jag läst en del om?" och "kan jag alltså 'chatta' med andra som spelar poker?" hur detta går till och om man tjänar någonting på det.

 

Jag anser att man inte behöver en bok för att följa instruktioner, men det kanske är något positivt? Ju fler som läser såna här böcker, ju fler spelare som är sämre än man själv är? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...