Gå till innehåll

NLT - Trn, 7/9, 24hPOKER, 10k Guarantee

Recommended Posts

Postad

Det är ju 10 pers som har vunnit denna turnering från liveturneringen samt ett antal staelliter. Antar att de in är villiga/saknar pengara att lägga ut.

Större delen av dem åkte ut innan paus, det var ju 78 pers från början så 17 icke inköpsvilliga är redan borträknade.

• Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Postad

såg AA få stryk av Aq precis.. man vet ju hur förbannad man själv skulle bli.

Svarten är riktigt dålig har jag för mig, dock kan jag inte svara på vilket sätt då alla mina notes är på martinspoker och nu är jag inloggad på 24.

Postad

Vilket sätt suger han på lite mer specifikt?

Lite jobb får du göra själv ;)

Låt mig iaf säga så mycket som att mot mig har han väääldigt svårt att lägga händer som borde vara väldigt lättfoldade...

Postad

själv vill jag ha råd hur jag ska spela mot en maaniac som sitter till vänster om mig, han har slagit om två gångher när jag försökt stjäla och han har ju självklart en större stack än mig.. oj då hade nu är har jag 1000 mer.

Postad
själv vill jag ha råd hur jag ska spela mot en maaniac som sitter till vänster om mig, han har slagit om två gångher när jag försökt stjäla och han har ju självklart en större stack än mig.. oj då hade nu är har jag 1000 mer.

du menar feli eller?

Postad

nee.. lucky-7

vet inte om han är galen men helt eller om han bara älskar sina blinds då han slagit om några gånger när jag höjt men jag kan ju inte vänta på bra kort direkt

Postad
Om mitt minne inte sviker mig är lucky-7 en hyfsat duktig, väldigt aggressiv norrman.

Hackar han på dig får du väl hacka tillbaka...

han verkar nu mycket bättre än intrycket jag hade förut då jag blev hade precis blivit förflyttad till hans bord men problemet löst då han under min skrivning här blev utslagen.

Postad
Johan, wtf var det där med A3?

Tomtemoove :)

Det var min bästa hand på måååånga rundor. Plus att jag fick för mig att jag var lite mer short-stacked än jag var (och att jag trodde att det fanns en hel stor mörk). Plus att jag visste att 3:an skulle komma då...

Postad
Wohooo! Suck-out och uppdubbling.

Satt du inte UTG? Jag vill se en utförlig postning i HH... Basta!

Jo det kommer (tror det var UTG+1/2), men det var nog rätt tomtigt. Om jag nu inte vetat att trean skulle komma.

Postad

aaargh... kan inte spela blir autofoldad hela tiden pga connectionen.. som tur var hann jag gå all in preflop på KK och träffa K vilket dubblade upp mig lite lagom. :)

Snälla, låt mig få spela en hand...