Gå till innehåll

NLT - Trn, 7/9, 24hPOKER, 10k Guarantee


Hjort

Recommended Posts

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

ok jag börjar svära redan nu. Jag kommer åka med JJ när jag gå all in och får syn av A,K

 

Varför står aldrig mina par???!!! :( :(

 

nä skämt åssido, det här blir en turnerning med -EV för mig. Tänker inte göra någon add-on utan spelar endast denna för att jag fick platsen som bonus utöver prispengarna från 1000+200 turneirngen på Klubben i förrgår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nä skämt åssido, det här blir en turnerning med -EV

Möjligen att ditt EV är lägre än inköpet, men det är jag inte så säker på. Det finns mycket tomtar i den här turneringen, detta pga alla satteliter med väldigt låga inköp. Exempelvis så vann jag min plats i en sån på bubblan när det var två stora stackar kvar och jag med runt 4 mörkar. De stora stackarna gick all-in mot varandra med KQ och Q3 när båda träffat damen...

 

Så det kommer vara en hel del spelare av den kalibern på plats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det ngn som stött på en 24bugg som jag gjort precis? Min pott låg kvar en extra hand innan jag fick den.

Nej, men servern verkar lagga lite i största allmänhet.

 

Johan du ska int evara med brokelads imorgon?

Jag tror jag måste plugga, alternativt så sitter jag uppe och skriver hela kvällen ikväll så jag kan bli ledig imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johan du ska int evara med brokelads imorgon?

Jag tror jag måste plugga, alternativt så sitter jag uppe och skriver hela kvällen ikväll så jag kan bli ledig imorgon.

 

Då är det ju lugnt. För du kan väl inte planerat att göra något annat i natt? Skulle ju gärna slå ut dig ännu en gång på rivern när jag enbart har två kort kvar i leken som hjälper mig till en vinst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, den här turneringen är ju helt sjuk, hur fan kunde jag missa den idag?

 

61 pers kvar vid paus, 11 add-ons, 11! :shock:

 

 

Det är ju 10 pers som har vunnit denna turnering från liveturneringen samt ett antal staelliter. Antar att de in är villiga/saknar pengara att lägga ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...