Gå till innehåll

Allt om moderatorernas avatarer!


Knapp_0

Recommended Posts

  • Svars 71
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det inte lite märkligt att en moderator går in och kapar en tråd så totalt? Jag trodde att detta handlade om Kubos avatar... :roll:

Och ingen moderator går in och pillar :shock:

Vi gillar att åberopa lex Judge Dredd i de här fallen. ;-)

 

Seriöst så var det massivt OT till att börja med och gdaily kan behöva tilta av någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte lite märkligt att en moderator går in och kapar en tråd så totalt? Jag trodde att detta handlade om Kubos avatar... :roll:

Och ingen moderator går in och pillar :shock:

 

Sådär då har vi medelst rubrikpill breddat utrymmet för diskussionen lite. Nöjd? :);)

 

Förvisso ännu ett grovt maktmissbruk. ;). Men det gör mig ingenting alls. Eftersom jag nu med spänning inväntar alla blyga moderatorers val av avatarer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förvisso ännu ett grovt maktmissbruk. ;). Men det gör mig ingenting alls. Eftersom jag nu med spänning inväntar alla blyga moderatorers val av avatarer.

 

Inte för att jag är särskilt blyg, men här är min. Det visste ni å andra sidan säkert redan :)

 

//Hickmott

 

Jupp, den har vi sett förut. Urtråkig. Dessutom tror jag att den är ungefär lika unik här på PF som en Volvo på E20. Gör en Kubo fast med bättre smak!

 

Gdaily: 1850 = din största pott? i Pesetas...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förvisso ännu ett grovt maktmissbruk. ;). Men det gör mig ingenting alls. Eftersom jag nu med spänning inväntar alla blyga moderatorers val av avatarer.

 

Maktmissbruk är kul! :)

 

Jag säger som jag gjorde i moderatorernas egen interdiskussion kring kubos fula avatar: Avatarer är bajs!

 

Jag vet inte varför men jag hatar verkligen avatarer. Måste ha nåt med min hemska uppväxt att göra :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...