Gå till innehåll

Allt om Fotbolls-VM!


iremmats

Recommended Posts

  • Svars 574
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alla som spelar för minst 100 SEK på matchen mellan Sverige och England får 100 SEK insatt på sitt spelkonto. Om Sverige vinner matchen och det sista målet görs efter den 85:e minuten får alla spelare ytterligare 50 SEK i bonus! Efter att du spelat skickar du ett mail till vår kundtjänst. Skriv Sve-Eng 100SEK i ämnesraden och uppge ditt användarnamn.

 

Från Sportingbet. Som också har 100% insättningsbonus upp till 250kr. Ett litet tips bara. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan vad Sverige måste vinna ikväll. Inte bara för att man i så fall 100% säkrar avancemang till slutspelet utan också för att det i så fall blir en jäkligt mycket lättare väg mot final.

 

Tvåan i gruppen ställs mot Tyskland i åttondelen, troligen Argentina i kvartsfinalen och troligen Brasilien/Spanien i semifinalen.

 

Ettan i gruppen ställs mot Ecuador i åttondelen, troligen Portugal/Holland i kvartsfinalen och troligen Italien/Tjeckien/Schweiz/Sydkorea/Ukraina i semifinalen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej. Sverige hade obeskrivlig tur.

 

eh? Sverige var det bättre laget i andra halvlek och hade tex 2 bollar i ribban. Hörnstatestiken var väl typ 11-4 eller nåt.

Näe jag tycker Sverige hade otur som inte fick gruppsegern.

 

Ska dock tillägga att jag inte tycker det va någe bra spel "där ute", dock så tycker jag vi hade dom hetaste chanserna men den sämsta målvakten (i dag), han borde ha tagit något av målen, om inte båda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker Cambells ingripande på 2-2 målet är så skrattretande klumpigt. Först ska han ta den när den studsar i marken, märker att han inte hinner, vänder sig om och missar. Kan ju säga att Ferdinand inte klantat så, tack Svennis!

 

Sen så är det ju jäkligt synd att vi inte fick straffen där..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nagon som är kvar i Berlin fast Sverige inte spelar där na mer? Mina sista polare drog i mandags och jag är kvar här tills nästa fredag. Sag dagens match pa fanfest och det var inte sa manga svenskar där. Skulle vara kul och hitta lite folk och se attondelsmatchen med och eventuellt fira lite midsommar.

 

Ska bli grymt att se sverige - tyskland iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har alltid gillat Lagerbäck, men nu får det fanimej vara slut! Fanns bara en sak som gällde i kvällens match; vinst mot England. Därigenom skulle vi sluppit Tyskland i åttondelen. Vad gör Lagerbäck för tredje byte? Jo, Daniel Andersson in i 90:e minuten!!! Vilket j-a skämt! Vad tänker karln med? Ingen kan väl vara så dum så att dom vill möte värdnationen, tillika ett bra spelande Tyskland i åttondelen?

 

Tyvärr är VM nu över för Sverige. Tyskland kommer att vinna matchen. Räcker inte bra spel kommer åtminstone domaren att se till att der Manschaft går vidare. Sorgligt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har alltid gillat Lagerbäck, men nu får det fanimej vara slut! Fanns bara en sak som gällde i kvällens match; vinst mot England. Därigenom skulle vi sluppit Tyskland i åttondelen. Vad gör Lagerbäck för tredje byte? Jo, Daniel Andersson in i 90:e minuten!!! Vilket j-a skämt! Vad tänker karln med? Ingen kan väl vara så dum så att dom vill möte värdnationen, tillika ett bra spelande Tyskland i åttondelen?

 

Tyvärr är VM nu över för Sverige. Tyskland kommer att vinna matchen. Räcker inte bra spel kommer åtminstone domaren att se till att der Manschaft går vidare. Sorgligt...

 

Ha ha, jo visst! Men du gillar ju Kent....så vem tänkter värst du eller Lagerbäck?!? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...