Pistolen Postad igår kl 10:23 Rapport Postad igår kl 10:23 Tja, har varit intresserad av poker ett tag och läst här en del även kollat YouTube. Nu har jag bestämt mig för att bli en duktig spelare! Har spelat i ungefär 2 veckor nu och tänkte att jag skulle posta här dels för att visa hur det går för mig och att det hade varit kul med lite hjälp vad som är viktigast att lära sig och kanske lite hand diskussioner osv! 5 Citera
Pistolen Postad igår kl 10:39 Författare Rapport Postad igår kl 10:39 4 minuter sedan, säger HampusGabriel : GL! Tack! Läst hela din dagbok, blev inspirerad! 1 Citera
Pistolen Postad igår kl 10:44 Författare Rapport Postad igår kl 10:44 Roasta mig gärna om jag spelar som en sopa, gick dåligt och spelade säkert ganska dåligt idag. Märkte nu när jag kolla igenom lite händer att jag försöker bluffa samma person alla gångerna😂 blev lite små tilt denna session när det var flera som limpade IMG_0712.mov Citera
Zanka Postad igår kl 12:24 Rapport Postad igår kl 12:24 GL! Först och främst, spela på SVS borden hellre än den globala euro-poolen. Sen blir man ju glad när man ser att du verkar ha aggression som default, många är allens för passiva i början. Med det sagt har du har mkt framför dig om du vill bli en stabilt plussande spelare. Skulle rekommendera att du först och främst skaffar dig ett program där du kan analysera ditt spel. Holdem manager eller Pokertracker tex (hand2note är bäst men kostar rätt mkt för en nybörjare). Löser du det kan du börja posta din statistik här så kan vi kolla på ditt spel den vägen. Citera
Zanka Postad igår kl 12:27 Rapport Postad igår kl 12:27 Tycker ingen av händerna är megaslakt men det finns mycket att säga om samtliga. Nästa gång du postar händer så kan du gå igenom ditt resonemang, motivera Varför du tar x beslut. Vad vill du uppnå och hur tror du att din motståndare kommer reagera. Citera
Pistolen Postad igår kl 14:20 Författare Rapport Postad igår kl 14:20 1 timme sedan, säger Zanka : Tycker ingen av händerna är megaslakt men det finns mycket att säga om samtliga. Nästa gång du postar händer så kan du gå igenom ditt resonemang, motivera Varför du tar x beslut. Vad vill du uppnå och hur tror du att din motståndare kommer reagera. Yes det ska jag göra, kollade på H2N förut, kommer skaffa det. 1 Citera
Pistolen Postad igår kl 14:31 Författare Rapport Postad igår kl 14:31 2 timmar sedan, säger Zanka : GL! Först och främst, spela på SVS borden hellre än den globala euro-poolen. Sen blir man ju glad när man ser att du verkar ha aggression som default, många är allens för passiva i början. Med det sagt har du har mkt framför dig om du vill bli en stabilt plussande spelare. Skulle rekommendera att du först och främst skaffar dig ett program där du kan analysera ditt spel. Holdem manager eller Pokertracker tex (hand2note är bäst men kostar rätt mkt för en nybörjare). Löser du det kan du börja posta din statistik här så kan vi kolla på ditt spel den vägen. Varför svs poolen? Har spelat lite där bara men alla var aggressiva. Paf har bara verkat lättare än sålänge. Men som sagt har inte spelat så mycket än. Citera
Rhetoric Postad 11 timmar sedan Rapport Postad 11 timmar sedan "This attachment is not available. It may have been removed or the person who shared it may not have permission to share it to this location." så står det på alla 3 videos du länkade ovan. Citera
Babushka1 Postad 9 timmar sedan Rapport Postad 9 timmar sedan 1 timme sedan, säger Rhetoric : "This attachment is not available. It may have been removed or the person who shared it may not have permission to share it to this location." så står det på alla 3 videos du länkade ovan. Jag kan se de med min 3310. 1 Citera
Zanka Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 21 timmar sedan, säger Pistolen : Varför svs poolen? Har spelat lite där bara men alla var aggressiva. Paf har bara verkat lättare än sålänge. Men som sagt har inte spelat så mycket än. Gissar att pafs pool = den globala ipoker poolen? Skulle bara anta att SvS poolen är softare för det är färre regs som har tillgång. Vet inte vad de spelarna här på pf säger? Citera
Lasery Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan har Ipoker tagit bort zoom-borden, eller bara gömt dem väldigt väl? 🤔 Citera
soldado9 Postad 57 minuter sedan Rapport Postad 57 minuter sedan GLGL! riktigt kul att se, som en nysläppt kalv på is Tar både tid och tålamod att bli en decent pokerspelare, men som Zanka säger så är det positivt du spelar aggressivt som default Citera
Recommended Posts