victorpkr Postad 11 Maj Författare Rapport Postad 11 Maj Vecka 19 Känns som jag hittar bra fokus när jag spelar nu, BILLIVEY donerade lite chips så det tackar vi för. +981kr Citera
victorpkr Postad Måndag kl 16:04 Författare Rapport Postad Måndag kl 16:04 Vecka 20 Knappt spelat något, jobbat med flytten till min lägenhet hela veckan. +139kr Citera
victorpkr Postad 15 timmar sedan Författare Rapport Postad 15 timmar sedan svs var dött så spela lite euro, har inte så mycket stats på poolen men sb var fisk och btn visade aggro tendenser. Vad tycker ni? Tänker att man kan raise pre också men valde syn nu, sen känns det kanske lite passivt att inte check raise flop eller turn? Syn river känns inte så konstig. Citera
Lobo Postad 7 timmar sedan Rapport Postad 7 timmar sedan 7 timmar sedan, säger victorpkr : svs var dött så spela lite euro, har inte så mycket stats på poolen men sb var fisk och btn visade aggro tendenser. Vad tycker ni? Tänker att man kan raise pre också men valde syn nu, sen känns det kanske lite passivt att inte check raise flop eller turn? Syn river känns inte så konstig. squezze pre, men det är fine med syn. Bet/check-raise > syn på floppen. Turn är svår, men jag hade nog tagit ett initiativ genom att betta ut. River kan vara en enkel syn, men han c-bettar ändå tre gator mot två motståndare. Citera
Recommended Posts