NoSense Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 man får tacka party för sina 4 nya bonusar Har du några mer detaljer? Citera
heltok Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 man får tacka party för sina 4 nya bonusar Har du några mer detaljer? länk till bonuswhores.com så här ser mitt konto ut: * LP - QoS * Citera
NoSense Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Trevligt.. Har inte hört något från dom, och endå har jag losat $100 där den här veckan... Får läsa lite vad BW skriver då. Hoppas den inte är kontospecifik. Men TACK iaf. Citera
Ekenstar Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 man får tacka party för sina 4 nya bonusar Har du några mer detaljer? länk till bonuswhores.com Har du spelat några raked hands än? Jag fick elapsed på den ena, och när jag spelade några raked hands så dök dom inte upp på de bonusarna som det inte står något på. Citera
heltok Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 man får tacka party för sina 4 nya bonusar Har du några mer detaljer? länk till bonuswhores.com Har du spelat några raked hands än? Jag fick elapsed på den ena, och när jag spelade några raked hands så dök dom inte upp på de bonusarna som det inte står något på. nej, de dyker inte upp Citera
Potz Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Partybonusarna funkade för mig iaf. Gjorde 3 deposits á 50$ för cashoutbonusarna och fick 170$ i bonus. Raked hands countern räknar så nu är det bra att hoppas att man får behålla bonusarna... Citera
dannnne88 Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 När är sista datumet man måste sätta in för att få dom här nya party bonusarna då? Citera
Manga_s Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Hej! Jag tänkte utnyttja Interpokers depsotbonus på 100% up to 90$. Det jag undrar nu är om man måste cleara hela bonusen innan September månad slut? Har letat info men jag hittar ingen. Någon som vet? Citera
Ekenstar Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Hej!Jag tänkte utnyttja Interpokers depsotbonus på 100% up to 90$. Det jag undrar nu är om man måste cleara hela bonusen innan September månad slut? Har letat info men jag hittar ingen. Någon som vet? 90 dagar har du på dig. Citera
dannnne88 Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 dom skrev på bonuswhores att party bonusen är död, stämmer detta? hade tänkt köra den idag ju.. Citera
Lantash Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Hej!Jag tänkte utnyttja Interpokers depsotbonus på 100% up to 90$. Det jag undrar nu är om man måste cleara hela bonusen innan September månad slut? Har letat info men jag hittar ingen. Någon som vet? 90 dagar har du på dig. Har dock läst att vissa säger att detta inte stämmer, vet inte vad man skall tro. Glöm dock inte bort att om du spelar 700 rakeade händer så får du Super System 2. Citera
price Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Hej!Jag tänkte utnyttja Interpokers depsotbonus på 100% up to 90$. Det jag undrar nu är om man måste cleara hela bonusen innan September månad slut? Har letat info men jag hittar ingen. Någon som vet? 90 dagar har du på dig. Har dock läst att vissa säger att detta inte stämmer, vet inte vad man skall tro. Glöm dock inte bort att om du spelar 700 rakeade händer så får du Super System 2. 700 händer är inte generellt, vissa måste spela mkt mer händer än så. Men det står ju i mailet man fått från Interpoker så man får kika där. Jag hade också 700 händer eftersom jag inte spelat där på länge. Citera
pluntzky Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Kan man casha ut från partypoker trots att man har en oclearad bonus, har onödigt mkt pengar där och funderade på att ta ut delar av dom utan att bonusen rörs på något sätt? Citera
Potz Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Kan man casha ut från partypoker trots att man har en oclearad bonus, har onödigt mkt pengar där och funderade på att ta ut delar av dom utan att bonusen rörs på något sätt? Det går bra. Citera
dannnne88 Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 ingen som har någon koll om bonusen verkligen är död på party eller om dom snacka skit på bonuswhores och är den inte död så vill jag veta när sista insättningsdatumet är Citera
tolj Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Funderar på att testa Pokerhosts $100 100% instant cash bonus som de kör denna vecka. Är det någon som vet vad som krävs för att kunna cleara denna bonus? Citera
jokern Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Någon som har hört något om Bestpoker's t-shirts man skulle få i en bonus? Citera
Rackarn Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 ingen som har någon koll om bonusen verkligen är död på party eller om dom snacka skit på bonuswhores och är den inte död så vill jag veta när sista insättningsdatumet är den var ej död inatt iallafall, jag satte in och funkade finfint, (funkar ej om du har gjort en cashout från party efter den 8e denna månad tyckte jag att jag läste), vet dock inget sista datum för dom. Citera
Lantash Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Hej!Jag tänkte utnyttja Interpokers depsotbonus på 100% up to 90$. Det jag undrar nu är om man måste cleara hela bonusen innan September månad slut? Har letat info men jag hittar ingen. Någon som vet? 90 dagar har du på dig. Har dock läst att vissa säger att detta inte stämmer, vet inte vad man skall tro. Glöm dock inte bort att om du spelar 700 rakeade händer så får du Super System 2. 700 händer är inte generellt, vissa måste spela mkt mer händer än så. Men det står ju i mailet man fått från Interpoker så man får kika där. Jag hade också 700 händer eftersom jag inte spelat där på länge. Jaså, trodde att det var 700 för alla (eller 700 rakeade minst 5 cent) Citera
tony103 Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Nä jag hade 1574 händer! Citera
Eddie88 Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Ni som provat party vilka koder har ni använt som fungerat. Jag såg lite på bonuswhores..men vill höra av er. Citera
stugan Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 mm skulle också vilja veta lite om partyskoder. Mycket snack på BW men fattar inte allt. Hur mycket måste man sätta in för alla koder. Man måste ha jävligt mycket stash för att köra alla va? Citera
alve Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Partys sign-up är väl 20% max $100 med krav på 5xbonusdollar. Men på måste man ha nån special kod för den eller är det bara att sätta in? Citera
eyedol Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Koderna verkar döda på Party.. men ni kan ju alltid testa. Citera
pluntzky Postad 18 September , 2005 Rapport Postad 18 September , 2005 Gjorde just en depost med den cashout01 koden, hände inte nåt, troligen döda koder. Citera
Recommended Posts