Fadeh Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 2/4$ 10manna Sitter på ett bord med folk som limpar rätt rejält. Jag täcker samtliga f1 f2 f3 f4 f5 f6 Fadeh - 1130$ f7 - 650$ (button) f8 - small blind f9 - big blind Fadeh is dealt [A K ] f1 folds f2 calls 4$ f3 calls 4$ f4 folds f5 calls 4$ f6 calls 4$ Fadeh raises 42$ - Tar gärna potten direkt f7 calls 42$ - Högt PP eller AK bör han ha Alla andra foldar. Pott: 106$ Flopp [K K J ] Fadeh bets 78$ - Bettar gärna ut här då det på nåt sätt säger att jag inte har en kung. f7 raises 608$ and is all in. Jaha, vad gör man här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eeken Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 SYN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Det enda som slår dig är KJ och JJ, syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speedi_ Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 SYNA FÖR FAN! Vad är du rädd för? Har han JJ så blir det till att betala av men det får man ta. //Robban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cafka Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Det enda som slår dig är KJ och JJ, syn. Och skulle det vara så att du är efter på floppen så drar du ju till nötterna! Solklar syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fadeh Postad 11 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2005 KJ är jag såklart inte rädd för. Men den enda rimliga handen jag slår är AA som jag ser det. Men ni är inte rädda för JJ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eeken Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Han skulle väl inte spelat JJ så? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Gråtsyn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 hade poker varit en bil hade jag hängt mig på syyyyyynknappen och synat sönder honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 att du ens behöver fråga... ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fadeh Postad 11 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2005 Jag satt tiden ut men synade till slut. Han visade upp JJ och jag drog inte ut han. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokertomte Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Jag satt tiden ut men synade till slut. Han visade upp JJ och jag drog inte ut han. Horribelt spel av honom i så fall. Finns inte en chans i världen att jag skulle gå med på JJ preflop. *edit* gå med på JJ preflop efter en sån saftig raise. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 I just det där läget spelar han helt rätt, ett överbet med underfull är perfekt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokertomte Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 I just det där läget spelar han helt rätt, ett överbet med underfull är perfekt där. jag pratar givetvis om preflopspelet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 det är mindre än 1/15 av hans stack och han får 1.5-1. jättesyn pre imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Jag skulle nog aldrig kunna lägga mig där, kanske mot dallastower, men inte mot många andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokertomte Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 det är mindre än 1/15 av hans stack och han får 1.5-1. jättesyn pre imo. så det är alltså vettigt att gå efter en J? Fadeh's bet signalerar ju ändå sjukt mkt KK\AA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 GÖr det inte alls, det markerar "Jag har en stark hand så stick all jävla limpare" AK TT-AA skulle ajg säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokertomte Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 han har ju iofs position.. men jag skulle nog ändå inte syna med JJ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fadeh Postad 11 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2005 GÖr det inte alls, det markerar "Jag har en stark hand så stick all jävla limpare" AK TT-AA skulle jag säga Exakt det betyder det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 så det är alltså vettigt att gå efter en J? Fadeh's bet signalerar ju ändå sjukt mkt KK\AA Det är ju en bättre HD att fiska mot än AK, samt TT+, på det här sättet så måste ju Fadeh betala åtminstone hyffsat om setet kommer. Samtidigt som man får schysst läge att bluffa KK om A:et kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokertomte Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Okej, tack killar, då vet jag! Sorry att jag svamlade i din post Fadeh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts