slampen Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Vad sägs om dragen för ikväll på svenska spel ? Danmark-Kroatien 1 2.30 SSK-HV 71 1 3.10 Serbien-Norge 2 2.55 Trippeln ger 18.18 gånger pengarna Några andra sköna singlar är: Charlton-WBA 2 4.45 Luleå-Brynäs 2 3.30 Wigan-Everton 2 3.05 Tankar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Tankar ?Varför lira på SS när internetbolagen oftast har mycket bättre odds? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Ikväll är leeds borta ett bra spel om man hittar över 2,25. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clemens Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Hittade ett riktigt överodds hos bet365 igår. Polskan Justyna Kowalczyk i 10 km klassiskt i Otepää på lördag. Gjorde nyligen comeback efter en förkortad dopingavstängning och spöade samtliga ryskor med minst en halvminut! Dessutom blev hon 6:a och 11:a i skate förra helgen. Förmodligen hennes första världscuppoäng någonsin i skate. Som grädde på moset har dessutom största konkurrenten Marit Björgen haft en sjukdomsperiod. Fick 15 gånger pengarna och kunde max satsa 750 kr. bet365 verkade direkt få kalla fötter, så nu är oddset nere i 10. Jag skulle ha spelat för allt över 4-5 ggr pengarna, så jag tycker fortfarande det är spelbart. Hoppas fortfarande att någon annan sajt också ska göra ett liknande misstag. Hade egentligen tänkt lira för minst 5000 kr. Hur gick det med spelet? vann hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Man måste ju variera sina spel Tyvärr så var alla 5 spelen igår bara nära. Surt. Nya tag idag, en dubbel på UB, känns som att "mina" lag har stor chans. Av de inför rapporter jag har läst så ska mina lag spela med "bästa laget", dessutom är det viktiga matcher för både gunners och devils. Arsenal måste komma in i matcherna igen, och jag tror att de lossnar för dem ikväll. Arsenal-West Ham United 1 1.35 Blackburn-Manchester United 2 1.82 Totalt odds: 2.46 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jarnix Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Man måste ju variera sina spel Tyvärr så var alla 5 spelen igår bara nära. Surt. Nya tag idag, en dubbel på UB, känns som att "mina" lag har stor chans. Av de inför rapporter jag har läst så ska mina lag spela med "bästa laget", dessutom är det viktiga matcher för både gunners och devils. Arsenal måste komma in i matcherna igen, och jag tror att de lossnar för dem ikväll. Arsenal-West Ham United 1 1.35 Blackburn-Manchester United 2 1.82 Totalt odds: 2.46 Lol, no offense, men det e sköna tips du ger till oss andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Tackar tackar, men för tillfället är jag tyvärr bortom iskall, i allt som har något med gamblin att göra, men det vänder nog snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 jag sökte på adlibris på böcker om sportsbetting utan någon riktigt bra träff. Någon som har ett bra tips vilken bok man skall läsa? Sharp sports betting av Stanford Wong är något som starkt kan rekommenderas. Den är visserligen anpassad för amerikanska förhållanden men idéerna är så allmängiltiga att man ändå har god behållning av boken... Tack för din beställning! Utskriftsvänligt format Vi bekräftar härmed att vi mottagit din beställning. Ditt ordernummer är 1630882. Vi önskar dig varmt välkommen åter till http://www.adlibris.se Antal ISBN Författare: Titel Pris/styck Pris totalt 1 0935926240 WONG, STANFORD:SHARP SPORTS BETTING 170 kr 170 kr Frakt: 19 kr Att betala: 189 kr TACK! Värd pengarna och väntan från beställningstilfälle? Funderar på att investera i den samma. Annars då, någon som har hittat något hett spelobjekt denna fullspäckade sportsöndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvisero Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 ar hyfsat gron pa sportsbetting, men jag undrar om det har ar ett sakallat securebet, eller om jag raknar fel: Expekt XX Olympic Winter Games - Torino 2006 Most Goldmedals between Austria-France Olympiska spelen Austria 1.65 France 2.15 Unibet 3597 Österrike - Frankrike Vilket land tar flest guld? Antal silvermedaljer avgör om båda har lika många guld. Osterrike 1.40 Frankrike 2.70 om man satter 100 pa osterrike pa expekt och 65 pa frankrike pa unibet ? 100*1.65= 165 65*2.7= 175 175-165 = 10 Eller ar jag helt ute och cyklar?? Eftersom det var sapass jamt tyckte jag att det var intressant, da det tydligen finns en rimlig chans att frankrike vinner, och bettet darmed generar vinst istallet for breakeven ? Tacksam for svar och tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Korrekt Vinst = 2.36%1 62.03 * 1.65 = 102.36 2 37.91 * 2.70 = 102.36 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supra Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Har satsat lite pengar på golf, nämligen bäst resultat över 72 hål av två spelare. Vad gäller om båda missar cuten? Räknas bäst resultat över 36 hål? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninreb Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Surebet är den vanligaste benämningen. Safebet används väl med, men nte i samma utsträckning. Surewin är den benämning jag hört i störst utsträckning för såna här typer av vad. Hoho. Hur vanligt är det egentligen med såna här , surebets eller surewins? Faller det på att man inte kan beta mer än en maxinsats eller? Känns som folk borde sätta det i system att utrnyttja det annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supra Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Har satsat lite pengar på golf, nämligen bäst resultat över 72 hål av två spelare. Vad gäller om båda missar cuten? Räknas bäst resultat över 36 hål? Finns det inga golfbettinggurus här? Kan svara på min egen fråga att det blir resultat efter 36 hål som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Nu är det fan OS, dags och få igång den här tråden tycker jag. Nån som har hittat något bra spel på någon som den inte så insatte i just den sporten skulle ha någon koll på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 ar hyfsat gron pa sportsbetting, men jag undrar om det har ar ett sakallat securebet, eller om jag raknar fel: Expekt XX Olympic Winter Games - Torino 2006 Most Goldmedals between Austria-France Olympiska spelen Austria 1.65 France 2.15 Unibet 3597 Österrike - Frankrike Vilket land tar flest guld? Antal silvermedaljer avgör om båda har lika många guld. Osterrike 1.40 Frankrike 2.70 om man satter 100 pa osterrike pa expekt och 65 pa frankrike pa unibet ? 100*1.65= 165 65*2.7= 175 175-165 = 10 Eller ar jag helt ute och cyklar?? Eftersom det var sapass jamt tyckte jag att det var intressant, da det tydligen finns en rimlig chans att frankrike vinner, och bettet darmed generar vinst istallet for breakeven ? Tacksam for svar och tips. Vad händer om det blir oavgjort? Nu är det fan OS, dags och få igång den här tråden tycker jag. Nån som har hittat något bra spel på någon som den inte så insatte i just den sporten skulle ha någon koll på? Spread A B Kazakhstan v Sverige +3.5 1.85 -3.5 1.85 På sportingbet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Spread A B Kazakhstan v Sverige +3.5 1.85 -3.5 1.85 På sportingbet Fy ###### vilken juice. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Spelstopp Match - Handicap 1 (x) 2 15-02-2006 11:30 Kazakhstan - Sweden H(0.00 - 3.00) 2.55 5.50 1.90 15-02-2006 13:00 Italy - Canada H(3.00 - 0.00) 3.40 5.50 1.60 15-02-2006 15:30 Switzerland - Finland H(1.00 - 0.00) 2.56 5.50 1.90 En jättetabbe värt å satsa ett par kkr på eller tänker jag åt helvete fel nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Vari ligger tabben? Sverige måste vinna med fyra+ mål om du ska satsa tvåa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olalun Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Tabben är väl att dom vänt på handicapet, så att Sverige har tre plusmål när matchen startar. Ingen ide att spela dock då dom kommer att annulera spelet när de upptäcker sitt misstag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Ah, humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Tabben är väl att dom vänt på handicapet, så att Sverige har tre plusmål när matchen startar. Ingen ide att spela dock då dom kommer att annulera spelet när de upptäcker sitt misstag! Mjo, man får en viss känsla av det. Om inte så är det ett spel som jag rekomenderar alla. (insidertips!!1) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clemens Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Fick mail om en sportsbettingbonus från 24h poker, och funderade lite grann. Rent hypotetiskt. Om man känner till 2 sidor som erbjuder bettingbonusar, och hittar ett surebet, eller safebet eller vad det heter. Borde det inte gå att utnyttja på något vis så att man till 100% säkerhet går pyttelite plus på spelet, men att man kommer en bra bit på vägen mot ena bonusen? (då spelet på andra siten torskar lägger man ner den bonusen) Är jag ute och cyklar eller finns det nånting att spinna vidare på? jag har totalt hjärnsläpp och kan inte tänka längre än såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 är betfair fortfarande den sidan som det rekomenaderas att spela på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 7 April , 2006 Rapport Share Postad 7 April , 2006 Råkade skapa en ny Sportsbetting-tråd när jag skulle besvara ett inlägg (kände inte till denna tråd). I o m att denna tråd är på 29 sidor så kanske nedanstående är överflödigt, men en post mer eller mindre skadar väl inte Ville bara fråga dig lite schenker för jag har alltid undrat om det här Använder du den tjänsten på det sättet, går du mycket plus???? Plus använder du surebets? Skulle gärna göra det själv för att testa men jag är fattig student än så länge. Enda sättet jag använder den på är att leta upp bästa oddset på matcher som jag tror är bankers. Nuförtiden spelar jag inte alls på sportspel. På den tiden det begav sig (år 2000) använde jag mig av den numera nedlagda tjänsten hos Crastinum. Hittade nyss mitt gamla Excel-ark där det visade sig att jag startade med SEK 5000 och på fem månader så lyckades jag ta mig upp till SEK 14 400 genom att bara spela överodds och bestämma insatsen m h a Kellys Formel. En helt otrolig förräntning egentligen! Eftersom jag alltså inte spelar längre så är inte surebets aktuellt heller. Nackdelen (oftast) med dessa är att så gott som alltid är (minst) ett av oddsen/spelobjekten är hos nån obskyr bookie som man inte har konto hos. Och man vill ju inte lassa in tusentals kronor hos någon okänd. Vad är SureBets förresten: Jo, ett sätt att spela som alltid medför vinst. Genom att fördela insatserna (på 1-X-2) hos olika bookmakers får man alltid en garanterad avkasntning. http://www.betbrain.com tillhandahåller t ex den tjänsten. Även http://www.oddsexchange.com Nu ser jag faktiskt att det (hos BetBrain) finns ett SureBet med två "pålitliga" bookmakers (Expekt och Intertops) involverade: En Major League-match i morgon där vinsten blir 4,83% om man fördelar insatserna korrekt. Med reservation för att oddsen redan kan ha ändrats (det gäller att vara snabb). Men tillbaks till överodds (ValueBets) vilket båda ovannämnda sajter tillhandahåller (det finns säkert fler). Sajterna sammanställer (m h a oddsen från ett stort antal bookmakers) sannolikheten för de olika resultaten. Dessa jämförs sedan med oddsen hos alla bookmakers och man kan se var det ger överodds. Om vi tar matchen Brøndby I.F. - Aab Aalborg i morgon så är (den estimerade) sannolikheten att Aalborg vinner 12%. Expekt ger oddset 11 ggr pengarna på Aalborg-vinst vilket alltså är ett överodds. (Jag känner att det här inlägget inte är så strukturerat...men jag skriver vad jag kommer på ). Då tar vi fram Kellys Formel för att räkna ut insatsen. Det finns fler varianter, Kellys Formel är för den försiktige generalen. Tanken med KF är att man inte ska riskera för stor del av bankrullen, att den inte tynar bort efter ett längre losing streak. Formeln lyder: Insats = BR x ( (P x Odds-1) / (Odds-1) ) där BR: Nuvarande värde på bankrullen P : Sannolikheten Vi säger att vi har en BR på SEK 10 000. Vad ska vi då spela på Aalborg (hos Expekt) i morgon? Insats = 10000 x ( (0,12 x 11-1) / (11-1)) = SEK 320 Alltså, vi spelar 320 spänn på Aalborg-vinst. /schenker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninreb Postad 7 April , 2006 Rapport Share Postad 7 April , 2006 okej jag är ny på det här med surebets... men varför sätts det inte mer i system av folk? kan och hur ofta stoppar bolagen surebets? eller är det för mycket avgifter som gör att det inte är surebets? kanske efterbliven men jag förstår inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts