Joplinazz Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Vad har du gjort när du tiltat som värst? Kan va kul o höra.. Slagit sönder datorn eller? Citera
SirEklund Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Sparkat sönder min laptop så den låg i två delar skärmen för sig och övriga datan i en andra del. Citera
rickie Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Uhh, lagt mig i soffan o käkat choklad typ. Så vild är jag... Citera
Djens Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 finns en offtopictråd "Vad ahr du slagit sönder under onlinespel" mkt kul läsning däri Citera
Joplinazz Postad 10 September , 2005 Författare Rapport Postad 10 September , 2005 Tackar för tipset Citera
iller Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Uhh, lagt mig i soffan o käkat choklad typ. Så vild är jag... Kan bli obehagliga fläckar om man inte tar det försiktigt. Citera
Saint_Bjorn Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Det har hänt att jag svurit. Citera
Waggho Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Det har hänt att jag svurit. Jag har även använt könsord i en hotande ton. Citera
Daxxar Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Jag brukar banka i databordet så musen och tangetbordet flyger! Sen har farsan slagit sönder 2möss och ett tangentbord... Självklart på min dator. Citera
ades_va Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Klivit upp ett antal nivåer och tiltat Citera
Inexplicable Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 gulat 2ggr.. iofs inte haft br nog för nivån men iaf haft 10-20inköp båda gångerna... Citera
Saint_Bjorn Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Tiltade dessvärre senaste idag, ganska sällsynt annars. Hade en riktig tomte direkt till vänster som säkert såg 60-70% floppar. Varenda gång jag raisade (FL 2/4) så synade han. Och han hade äckligt flyt, vann på nåt sätt de flesta potterna med mediokra eller usla starthänder, synade ner med bottenpar o allt (hans runner-runner-statistik åsidosatte alla statistiska teorier som existerar). Efter ett par timmar låg jag kanske 150 back, ordentligt irriterad och alla foldar fram till mig som är SB. Sitter med J9o och lägger in en standardraise. Reraise från tomten på BB. Syn. Floppen är J-hög. Jag bettar, han raisar, vi cappar. Turn är lanka, vi cappar igen (som sagt, jag är på tilt). River är Q. Tänker nu passivt och checkar. Han bettar, jag synar och han visar upp pocket KK. På nåt sätt är det så j-a typiskt att en tomte som suttit och spelat skithänder hela dagen för första gången får en kvalitetshand i just det läget. Vad jag gjorde då? Jo, jag lämnade bordet och återupprättade hedern med lite 7card SnG. Och nu skriver jag av mig resten av frustrationen här. Citera
tetris Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 först gualt och sen haft sömnproblem i de 2 nästkommande nätterna Citera
krakov Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Dum fråga. Men tilta är väl när en raisar och man bara går med? Citera
omduvoresomjag Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Har haft en otrolig bad-beat-tilt-streak i en vecka nu toppad med att mina quads i damer fick kängen av färgstegen såklart. Gjorde då det enda rätta och valde hoppdöden från balkongen. Men som allt annat i livet så misslyckades jag kapitalt med även den bedriften då det är svårt att ens stuka foten med ett hopp från vår balkong. Dessutom har Claes-ohlsson stängt så rep har jag inte heler att tillgå... -EV på allt idag Citera
Saint_Bjorn Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Dum fråga. Men tilta är väl när en raisar och man bara går med? Nä, det är att limpa. Tiltar gör man när man spelar som en idiot pga frustration. Nu ska jag leta upp tråden om kombinationen poker och alkohol... Citera
Jessica Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Spelat bort 1 veckas fin förtjäns på 15/30.. (Fylle + tilt + trötthet) Citera
Ralph247 Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Ja fan ärligt nu super vi grabbar! Citera
Poque Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 Ja det säger jag då. KÖR INTE BIL NÄR DU ÄR PÅ TILT. Var nära och kroka tre gånger. Shet i företräde på infart till motorvägen tochade annan bill i 100 km/h. Tänker på när QQ blev utdragen av 36o på rivern och ser inte att bilen framför bromsar får tvärnita, lastbilen bakom kommer farligt nära- Ingen olycka hände dock phew. Citera
rickie Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 Ja det säger jag då. KÖR INTE BIL NÄR DU ÄR PÅ TILT. Var nära och kroka tre gånger. Shet i företräde på infart till motorvägen tochade annan bill i 100 km/h. Tänker på när QQ blev utdragen av 36o på rivern och ser inte att bilen framför bromsar får tvärnita, lastbilen bakom kommer farligt nära- Ingen olycka hände dock phew. Allvarligt? Skulle bli en fin artikel i aftonbladet... Citera
NeoSlayer Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 har väl inte med poker att göra men kunde inte låta bli när jag läste om bilkörningen.. För ett par år sen när jag sommarjobbade på scan och italien och holland spelade semifinal i VM lr EM (minns ej vilket) hade jag laddat GANSKA tungt på 0-0 som resultat.. saken var bara den att jag spelade på "ingen målskytt" istället för det var bättre odds.. när det stod 0-0 efter full tid och jag ringde polaren i vild glädjeyra så informerade han mig mig att även tilläggstiden räknades vid sista målskytt.. Vid det här laget hade jag redan kört rakt in i en vägg med trucken, spetsat gafflarna i två pallar med varor, samt vält en pall rakt över hytten eftersom holland hade missat två eller tre straffar och pressat italien till den milda grad att jag inte kunde koncentrera mig på annat än radion.. Så jag "gömde" mig i datarummet med släckt lampa och låg i fosterställning och lyssnade resten av matchen.. haha.. Men TACK nesta o co.. P.s Ja, jag spelade nog liiite för vilt på den tiden.. D.s Citera
Indrivaren Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 Hmm.. skrikit diverse ord så det ekar ut i området, slagit sönder lite billiga prylar, skickat några brevbomber.. Tja, något sånt där typiskt svenskt. Citera
Recommended Posts