gdaily Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Svenska återförsäljare av Copags spelkort: Fantasybutiken.com Teknikmagasinet AB Pokervaruhuset.se Spelexperten.com Pokermannen.se Pokerdreams.se Player.se Partaj's butiker Pokershopping.se Grossist: Copag.dk Citera
gdaily Postad 9 September , 2005 Författare Rapport Postad 9 September , 2005 Adam Holmes har gjort en fantastisk tråd med testning av olika plastkortlekar. Vad han tycker om just Copag-kortlekarna kan ni läsa på POKERFORUM.nu här och här. Personligen gillar jag Copag, även om jag kanske föredrar lite hårdare kortlekar. Jag vet dock att dealers tycker bra om den lite mjukare plasten, skonsammare mot händerna när man dealar mycket. Det har varit en del frågor om fyrfärgskortlekar i plast på senare tid. Copag har en i alla fall, men jag tror knappast att det är en stapelvara precis. Stöt på så tar säkert någon återförsäljare och specialbeställer dock. Citera
emf Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Postad 4 Oktober , 2005 pokershop.dk har sådanna i lager (: Citera
Recommended Posts