Se7en Postad 11 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Men är man blond och från Danderyd är det faktist inte så lätt, så jag har full förståelse för att de bad om hjälp.. Citera
flibben Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 måsteskaffa bil Nej, fan vänta, jag har ju inte körkort. Äh, spelaroll, hur ofta råkar man ut för en kontroll egentligen? Då får du böter, som säkert är billigare än körkortet, +ev, go for it! Citera
Timmi Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 måsteskaffa bil Nej, fan vänta, jag har ju inte körkort. Äh, spelaroll, hur ofta råkar man ut för en kontroll egentligen? Då får du böter, som säkert är billigare än körkortet, +ev, go for it! Till slut så kan man få fängelse vid upprepade olovliga körningar Citera
stitchio Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Tror knappast jag kommer att skaffa nytt körkort om jag blir av med mitt, inte värt det. Ger mig bara en anledning att köra lagligt. Osså trösta mig med att mamma inte blivit stoppad av polisen på iallafall 25 år, sen hon råkade visa brösten vid en poliskontroll. Citera
Jennez Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Har kört omkring på vägarna i 3 år och inte blivit stoppad en enda gång. Har varit i poliskontroll två gånger dock, en gång med en polare och en gång med farsan. Men det är väl inte det som är det "riskabla" egentligen. Om du är involverad i en olycka som är av hyfsad allvarlig art kommer polisen dit. Har du dessutom orsakat olyckan så vill du inte ha ytterligare en åtalspunkt. Dessutom börjar jag snart plugga till blåskjorta så då ska jag minsann leta upp dig! Citera
Recommended Posts