Staahla Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Widget? RSS? Perkulator? Atomer? Var Gdaily lost innan så är det inte ens i närheten av vad jag är. Vad använder man detta till? Citera
Klyka Postad 5 Februari , 2006 Rapport Postad 5 Februari , 2006 Widget? RSS? Perkulator? Atomer? Var Gdaily lost innan så är det inte ens i närheten av vad jag är. Vad använder man detta till? Sjukt många rakettekniker på detta forum... Misstänker här att resan är viktigare än målet? Citera
Bojen Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 *bump* Någon som har en Widget att ladda hem? Citera
Henkeman Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Ah, lyckades fixa till så jag fick RSS-feeden som ett aktivt bokmärke i Mozilla, yummy Hade ett aktivt bokmärke som jag lagt till från DN.se, valde egenskaper på det, döpte om och ändrade länken till http://pokerforum.nu/xml/rss/10-senaste-postningarna.php ... tada Citera
QoS Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Och nu finns det en lite extra tagg på forumet som gör att man kan direkt "subscribe to..." i FF! Enjoy! - QoS Citera
masticore Postad 27 Februari , 2008 Rapport Postad 27 Februari , 2008 Om jag inte tar helt fel så blir det de 10 senaste ämnerna - rätta mig om jag tar fel Men finns det nån feed för de senaste inläggen? Citera
valterego Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 Det är nåt fel på feeden även i högerspalten. Det står 10 senaste inläggen, men i realiteten visar det senaste inlägget i de tio senast aktuella ämnena. En mindre men distinkt skillnad. //Erik Citera
Recommended Posts