Gå till innehåll

Kontaktproblem med olika B2B-klienter?


käkably

Recommended Posts

ser att tråden som berör ämnet är låst, så jag startar en ny. jag kommer inte in på b2b-siterna. "unable to contact server" eller något liknande. jag installerar om skiten och det funkar, tills nästa gång jag skall in vill säga. känns lite småtråkigt att behöva installera om programvaran varje gång man skall in på sidorna. vad har hänt?

 

* RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Klistrar denna i och med att vi ska köra helgens turnering på HeyPoker.

 

Vet inte om det beror på ett server fel eller vissa äldre klienter strular, men det hela verkar lösa sig genom att man laddar ner och installerar en ny klilent för den B2B sajt man spelar på.

 

Vet att HeyJohan är i kontakt med B2B kring detta, få hoppas att dom löser det hela snart.

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag kommer inte in på b2b-siterna. "unable to contact server" eller något liknande. jag installerar om skiten och det funkar, tills nästa gång jag skall in vill säga. känns lite småtråkigt att behöva installera om programvaran varje gång man skall in på sidorna. vad har hänt?

 

Precis samma sak hände för mig i går. fast jag var inte lika kreativ som du, utan valde att spela på andra nätverk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Just nu utför vi en uppdatering av vår webserver och siten kommer ligga nere tills 15:00 CET.

 

Läs: På fredag förmiddag har vi lite trafik, så vi tänkte släppa en ny version. Tyvärr var den inte tillräckligt testad. Nu hoppas vi verkligen att vi får ordning på grejerna snart, annars får vi backa till den gamla versionen och köra den över helgen ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu utför vi en uppdatering av vår webserver och siten kommer ligga nere tills 15:00 CET.

 

Läs: På fredag förmiddag har vi lite trafik, så vi tänkte släppa en ny version. Tyvärr var den inte tillräckligt testad. Nu hoppas vi verkligen att vi får ordning på grejerna snart, annars får vi backa till den gamla versionen och köra den över helgen ;) .

 

Klockren översättning! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu utför vi en uppdatering av vår webserver och siten kommer ligga nere tills 15:00 CET.

 

Får man tillbaka pengar man förlorat? T.ex buyin i en turnering?

 

:club::diamond::heart::spade:

 

Ja absolut. De spelare som var kvar i turneringen när servern startades om kommer dela på den totala prispotten. Om turneringen inte hade hunnit börja får du tillbaka din buy-in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...