käkably Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 ser att tråden som berör ämnet är låst, så jag startar en ny. jag kommer inte in på b2b-siterna. "unable to contact server" eller något liknande. jag installerar om skiten och det funkar, tills nästa gång jag skall in vill säga. känns lite småtråkigt att behöva installera om programvaran varje gång man skall in på sidorna. vad har hänt? * RP - QoS * Citera
tony103 Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Jag ominstallerade och nu funkar det som det ska.även när jag stängt ner så kommer jag in nästa gång igen. Citera
eloge38 Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Brukar tas i denna tråd: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=9553&highlight=serverproblem Citera
Pokamastah Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Har du laddat hem den nyaste versionen av programmet? Då jag ominstallerade den gamla versionen som jag hade på hårddisken så fick jag samma upprepade problem som du, men det löste sig efter jag laddade hem nya versioner. Citera
QoS Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Klistrar denna i och med att vi ska köra helgens turnering på HeyPoker. Vet inte om det beror på ett server fel eller vissa äldre klienter strular, men det hela verkar lösa sig genom att man laddar ner och installerar en ny klilent för den B2B sajt man spelar på. Vet att HeyJohan är i kontakt med B2B kring detta, få hoppas att dom löser det hela snart. - QoS Citera
HeyJohan Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Det senaste beskedet är att man ska dels avinstallera klienten samt radera hela mappen B2BPOKER i Program Files-mappen (eller där man har lagt den). Därefter tankar man hem klienten igen och kör. De som jag vidarebefodrade detta till igår återkom med positiva besked. Mvh Johan Citera
Indiscreet Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 jag kommer inte in på b2b-siterna. "unable to contact server" eller något liknande. jag installerar om skiten och det funkar, tills nästa gång jag skall in vill säga. känns lite småtråkigt att behöva installera om programvaran varje gång man skall in på sidorna. vad har hänt? Precis samma sak hände för mig i går. fast jag var inte lika kreativ som du, utan valde att spela på andra nätverk. Citera
Emilio Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Och om det inte hjälper att ta bort allting som har med b2b att göra och sedan installera om? Jag verkar ha samma fel som er, men ominstallation hjälper inte. Blir så trött Citera
insprK Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 dom har fixat lite med sidan bara. Citera
p0k3rk1ng Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 nu har jag kontaktproblem med b2b-nätverket, ingen annan som har det??? Citera
PREVARANT Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 skit sait satt o spelade på 3 bord var inlandad i 2 potter ner skiten pajade snart 2 timmar den har varit nere Citera
Langlar Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Avinstallerade heypoker och installerade om det igen men inte funkar det Citera
Choppe Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Hur länge kan det ta att fixa egentligen?!? Citera
algot88 Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Får man tillbaks pengarna ( buyin)? Citera
24hPoker Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Just nu utför vi en uppdatering av vår webserver och siten kommer ligga nere tills 15:00 CET. Citera
algot88 Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Just nu utför vi en uppdatering av vår webserver och siten kommer ligga nere tills 15:00 CET. Får man tillbaka pengar man förlorat? T.ex buyin i en turnering? Citera
jna Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Just nu utför vi en uppdatering av vår webserver och siten kommer ligga nere tills 15:00 CET. Läs: På fredag förmiddag har vi lite trafik, så vi tänkte släppa en ny version. Tyvärr var den inte tillräckligt testad. Nu hoppas vi verkligen att vi får ordning på grejerna snart, annars får vi backa till den gamla versionen och köra den över helgen . Citera
Bogust Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Just nu utför vi en uppdatering av vår webserver och siten kommer ligga nere tills 15:00 CET. Läs: På fredag förmiddag har vi lite trafik, så vi tänkte släppa en ny version. Tyvärr var den inte tillräckligt testad. Nu hoppas vi verkligen att vi får ordning på grejerna snart, annars får vi backa till den gamla versionen och köra den över helgen . Klockren översättning! Citera
24hPoker Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Just nu utför vi en uppdatering av vår webserver och siten kommer ligga nere tills 15:00 CET. Får man tillbaka pengar man förlorat? T.ex buyin i en turnering? Ja absolut. De spelare som var kvar i turneringen när servern startades om kommer dela på den totala prispotten. Om turneringen inte hade hunnit börja får du tillbaka din buy-in. Citera
algot88 Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Så om man var med i en 1E SnG, och det var 6 man kvar så får man runt 1,5E ? Citera
SweCyrus Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Så om man var med i en 1E SnG, och det var 6 man kvar så får man runt 1,5E ? Ja om det var 9st startande i touren och det var en freezout.... var det freezout och 60st startande så får du €10. så är det!! EDIT: nästan iaf glömde raken... Citera
24hPoker Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Så om man var med i en 1E SnG, och det var 6 man kvar så får man runt 1,5E ? Jag förutsätter att du pratar om en 10-manna sit & go och då får ni ungefär den summan ja. Citera
Pokershark Postad 11 November , 2005 Rapport Postad 11 November , 2005 Är det fler som förlorade pengar? Själv saknas det €51 i mitt pokerkonto. Satt och räknade ihop mitt saldo innan krachen då jag just vunnit en pott på strax över €100. Sammanträffande eller vad tror ni? Citera
Recommended Posts