Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag kan logga in en gång på varje B2B klient och sedan när jag startar om står det omedelbart "unable to connect to server". dvs jag kan inte logga in en andra gång på Heypoker eller PokerClubEurope men kan nog logga in på N1poker eftersom jag inte har loggat in på den klienten tidigare idag.

 

märkligt fel...

Postad

Jag fick svar från deras support. När detta felet inträffar att bara en client är nere men nätverket fortfarande är uppe så ska man ladda ner deras client på nytt och installera om programvaran.

Postad

Installerade om en gammal version av PokerClubEurope och då gick det bara att starta clienten en gång och därefter fick jag felet "unable to connect to server" igen. Ska ladda deras nyaste version nu.

Jag kan tänka mig att detta orsakas av en bug I någon automatisk uppdatering.

Postad

Ett problem som jag märkt är att om man spelar flera bord samtidigt så förekommer det ibland att fold-rutan är "tickad", dvs helt plötsligt så blir man foldad pre-flop när man minst anar det. Fruktansvärt irriterande när man sitter och avvaktar satsningen och planerar att ladda med KK. Swisch, folded!!!

Postad

Kolla erat virusskydd, det har fått mina klienter att balla ur på andra siter! Igår hade jag problem med HeyPoker men idag har jag spelat ett par timmar och kopplat mig upp och ner ett par gånger utan problem.

Postad
Jag får har också samma problem, problemet uppstår dock bara på HeyPoker och inte på någon av de andra B2B klienterna.

 

FYI: Jag spelar inte på Hey men har haft samma problem med Bestpoker i två dagar. Det löser sig när man installerar om klienten. Irriterande dock, men inte specifikt för bara Heypoker.

Postad

Jag vill inte verka som att jag står med foten i två läger, men om jag upplever det här problemet som vansinnigt irriterande kan jag inte annat än försöka föreställa mig hur ni spelare uppfattar det.

 

Har talat med B2B och de håller på att jobba på problemet.

Min önskan är att ni dels håller mig underrättad via PM om ni får problem, samt att ni mailar till supporten (support@heypoker.com) då de uppskattar all feedback för att lättare lösa problemet.

 

Mvh Johan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...