Odman Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Heypoker är nere och har så varit i cirka 20 min nu. Någon här på forumet som har någon kontaktperson eftersom resten av B2B funkar fin fint. * Flytt till HeyPoker-gruppen * Citera
Papa Kubo Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Hmmm, jag kommer in på både hemsida och klient. Citera
toppace Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 samma med annan klient inom B2B så det är nog vanliga spöket... hey poker funkar för mig Citera
Pokamastah Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Jag kan logga in en gång på varje B2B klient och sedan när jag startar om står det omedelbart "unable to connect to server". dvs jag kan inte logga in en andra gång på Heypoker eller PokerClubEurope men kan nog logga in på N1poker eftersom jag inte har loggat in på den klienten tidigare idag. märkligt fel... Citera
Odman Postad 7 September , 2005 Författare Rapport Postad 7 September , 2005 Jag fick svar från deras support. När detta felet inträffar att bara en client är nere men nätverket fortfarande är uppe så ska man ladda ner deras client på nytt och installera om programvaran. Citera
HeyJohan Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Jag har bara en sak att säga: Pinsamt... Hoppas att det löser sig för er och att spöket försvinner. Mvh Johan Citera
Pokamastah Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 laddade hem Heypoker klienten på nytt och lyckades nu starta den två gånger i rad utan problem. PokerClubEurope går fortfarande inte att logga in med, får väl ladda hem den på nytt med. Citera
Pokamastah Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Installerade om en gammal version av PokerClubEurope och då gick det bara att starta clienten en gång och därefter fick jag felet "unable to connect to server" igen. Ska ladda deras nyaste version nu. Jag kan tänka mig att detta orsakas av en bug I någon automatisk uppdatering. Citera
striker Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Samma sak för mig! "unable to connect to server". Jag avinstallerade klienten och installerade den igen och nu fungerar det! Citera
nucleus Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 buggigt värre är det allafall inget vidare intryck. kommit in en gång på fyra....öppnade konto idag. synd att det var rigg när man kom in bara Citera
striker Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Nu blev det problem igen! Så här går det ju inte att ha det! Citera
HeyJohan Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 striker: Kan du PM:a mig nästa gång det strular så ska jag se vad jag kan göra för att hjälpa dig. Mvh Johan Citera
sooraw Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 jag har inte kommit in på 2 dagar nu Citera
HeyJohan Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 sooraw: PM:a mig ditt användarnamn så ska jag se vad som är felet. Mvh Johan Citera
kidkurry Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Ett problem som jag märkt är att om man spelar flera bord samtidigt så förekommer det ibland att fold-rutan är "tickad", dvs helt plötsligt så blir man foldad pre-flop när man minst anar det. Fruktansvärt irriterande när man sitter och avvaktar satsningen och planerar att ladda med KK. Swisch, folded!!! Citera
eastfeet Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Nu blir jag riktigt sned! Har fått installera om clienten två ggr idag bara pga "unable to contact server". Igår fick jag göra det en gång. Så här kan det inte få forsätta! Citera
MaLiik Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Kolla erat virusskydd, det har fått mina klienter att balla ur på andra siter! Igår hade jag problem med HeyPoker men idag har jag spelat ett par timmar och kopplat mig upp och ner ett par gånger utan problem. Citera
HeyJohan Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Kan ni som har problem skicka mig ett PM så ska jag kolla på vad det är som kan störa programvaran. Det som kan vara strul är det vanliga med brandväggarna. Mvh Johan Citera
suudde Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Jag får har också samma problem, problemet uppstår dock bara på HeyPoker och inte på någon av de andra B2B klienterna. Citera
Matteprof Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Jag får har också samma problem, problemet uppstår dock bara på HeyPoker och inte på någon av de andra B2B klienterna. FYI: Jag spelar inte på Hey men har haft samma problem med Bestpoker i två dagar. Det löser sig när man installerar om klienten. Irriterande dock, men inte specifikt för bara Heypoker. Citera
HeyJohan Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Jag vill inte verka som att jag står med foten i två läger, men om jag upplever det här problemet som vansinnigt irriterande kan jag inte annat än försöka föreställa mig hur ni spelare uppfattar det. Har talat med B2B och de håller på att jobba på problemet. Min önskan är att ni dels håller mig underrättad via PM om ni får problem, samt att ni mailar till supporten (support@heypoker.com) då de uppskattar all feedback för att lättare lösa problemet. Mvh Johan Citera
pozz2 Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 ja får installera om den varje gång ja ska starta den. Smått irriterande Citera
HeyJohan Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 pozz2: Jag PM:ar dig så får vi titta närmare på problemet. Mvh Johan Citera
mannen Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 har haft samma problem som er med unable to contact server osv men nu så tog jag bort auto protect från norton så löste sig allt Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.