kentAA Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Ni som fått en check därifrån, hur lång tid tar det innan den kommer i "vanligtvis"? Citera
DrRoland Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Deras neteller utbetalningar tar extremt lång tid så jag kan tänka mig att de är sega vad gäller checkar också. Citera
Bubbla Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Är det någon som provat att importera med Poker Tracker efter senaste uppgraderingen av PT? Skall tydligen fungera enligt PTs forum. Fungerar i så fall autoimport? Fungerar något tillgäggsprogram? Helst Poker Ace Hud så klart. Eller Game Time? Citera
piggeh Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Den uppdateringen är väl inte släppt än? Men borde väl inte dröja allt för länge innan den kommer Citera
kentAA Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Nu fick jag checken ifrån Titanpoker, tog 1½-2veckor att få den. Gick till banken för att lösa in den, då lär dom sätta inkasso på den och det kostar 500kr, skulle ta upp till en månad in jag fick pengarna i fickan sedan är det lite mer inlösnings kostnader !!! Varför jag inte tog ut på neteller? Jo såhär är det: Man lär sätta in pengar med neteller för att få ut dem tillbaks. O grejen är att jag cleara en bonus(bonushora) och då fick man inte sätta in med neteller Att jag aldrig lär mig, blev så här när jag fick en check ifrån neteller pga att jag inte regga vilket bankkonto dom ska sätta in stålars på Varför kan inte alla pokersajter betala ut direkt till VISAkortet? Man tycker det borde vara smidigast för båda parter? ALDRIG mer en pokersajt som inte kan betala ut till VISA eller en sajt som har en bonus där inte neteller gäller, TACK för mig! Citera
DrRoland Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 De har ändrat utseende på lobbyn helt på ipoker. Ser mycket bättre ut. Citera
Snakebite Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 lirar på skämtsidan nu och hoppas att jag kan få en bra utbetalning.. hur som helst är iallafall frågan; man kan tydligen växlan in titan points till dollar.. Minimum är 20 000 tp och jag börjar närma mig de summorna. Någon som vet vad man får för varje tp? Citera
oblique Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 Detta står under First Deposit Signup Bonus men jag vet inte om det är den bonusen du spelar. 14. Titan Poker Points can be exchanged for cash at a rate of 20,000 Points = $10. Citera
mantanquzzmo Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Tycker att handhistoryn verkar rätt kass. Har bara fått de sista turneringens händer efter att jag exportat. Nån som varit med om samma sak? Citera
Klabbe99 Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Hej! Tänkte hoppa in i titanpoker som har ipoker. Jag brukar spela på BetFred som också har ipoker. Men är det som Primanätverk att jag måste ha samma alias? eller kan ha en helt annat namn. Klabbe Citera
ebisumaru Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Hej! Tänkte hoppa in i titanpoker som har ipoker. Jag brukar spela på BetFred som också har ipoker. Men är det som Primanätverk att jag måste ha samma alias? eller kan ha en helt annat namn. Klabbe Jag tror inte det går att ha samma namn. Jag har i alla fall olika namn på flera ipoker klienter och det är inga problem. Citera
Klabbe99 Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Hej! Tänkte hoppa in i titanpoker som har ipoker. Jag brukar spela på BetFred som också har ipoker. Men är det som Primanätverk att jag måste ha samma alias? eller kan ha en helt annat namn. Klabbe Jag tror inte det går att ha samma namn. Jag har i alla fall olika namn på flera ipoker klienter och det är inga problem. Tack! Citera
zappox Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Hejsan! Tänkte fråga er som spelat på denna sajten hur pass snabbt det går att få Tital points. Jag såg ett erbjudande på Pokeroffice.com, man får en PO-licens samt 500$ för 600 Titan points. http://www.pokeroffice.com/titanpokerpoints.html Jag tycker det verkar som ett bra erbjudande men har som sagt aldrig spelat på sajten (eller nätverket heller för den delen). mvh Martin Citera
DrRoland Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Beror på hur högt du spelar. Man får 1 titanpoäng för var 5:e $ in potten, dealt cards. Po-erbjudantet är väl bra, men 500$ bonusen är kass, i synnerhet om man spelar låga bord. Citera
laban333 Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Nu fick jag checken ifrån Titanpoker, tog 1½-2veckor att få den.Gick till banken för att lösa in den, då lär dom sätta inkasso på den och det kostar 500kr, skulle ta upp till en månad in jag fick pengarna i fickan sedan är det lite mer inlösnings kostnader !!! Varför jag inte tog ut på neteller? Jo såhär är det: Man lär sätta in pengar med neteller för att få ut dem tillbaks. O grejen är att jag cleara en bonus(bonushora) och då fick man inte sätta in med neteller Att jag aldrig lär mig, blev så här när jag fick en check ifrån neteller pga att jag inte regga vilket bankkonto dom ska sätta in stålars på Varför kan inte alla pokersajter betala ut direkt till VISAkortet? Man tycker det borde vara smidigast för båda parter? ALDRIG mer en pokersajt som inte kan betala ut till VISA eller en sajt som har en bonus där inte neteller gäller, TACK för mig! Alltså... Kostar det mer än 500kr att lösa in checken? Det har de inte sagt något om, låter ju totalt och helt värdelöst. Jag satte in 300 euro för mycket i misstag på deras sajt, och gjorde ett uttag direkt på 300 euro, betyder deet då att jag kommer förlora ca 50 euro på mitt misstag??? Snälla berätta du som cashat out med check från titanpoker Citera
kentAA Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Har väntat 2 månader nu inga stålars har kommit ännu, TILT! Citera
kentAA Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Jorå pengarna hade kommit på konto(inte mitt pokerkontokort utan det vanliga), typ en månad tog det och checken kosta sammanlagt 635kr(500kr inkasso+135kr bankavgift)att lösa in. Citera
Brumpa Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 ingen som har koll på om den sidan är skattefri?? är ju trots allt en kahanewake logga på deras sida. vilketbrukar betyda Canada eller nåt.. Citera
p0k3rk1ng Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 ingen som har koll på om den sidan är skattefri??är ju trots allt en kahanewake logga på deras sida. vilketbrukar betyda Canada eller nåt.. Bara betfred som är skattefri på iPoker. Citera
johansen Postad 5 November , 2006 Rapport Postad 5 November , 2006 Mitt panda antivirus blockar titanpoker då den tror att det är ett spionprogram. Någon som vart med om det? Går inte att ställa in vilka program den ska blocka och inte blocka så vad ska man göra? Citera
ThaiPad Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Hur många bord kan man spela? Har dom rakeback? Hur är det med insättning och uttag till och från neteller, tar det lång tid att få pengarna? Är det mycket fiskar?? Citera
Albin72 Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Hur många bord kan man spela? Har dom rakeback? Hur är det med insättning och uttag till och från neteller, tar det lång tid att få pengarna? Är det mycket fiskar?? De har tagit bort rakeback då det har fuskats med den. Infört någon annan typ av poängsystem där man kan få tillbaka lite slantar om man spelar och behåller sin poängnivå flertalet månader i sträck. Insättningen gick mkt fort medans uttaget tog lite längre tid... Fisk? Mkt skumt spelande fransmän samt en del britter.... men då spelar jag lowlimit SnG och MTT... Citera
SouthEast Postad 14 December , 2006 Rapport Postad 14 December , 2006 De kör ju "JULCUPEN" Freerollen genom First Poker, men folk verkar ha missat det, så vi kommer inte ens upp i minimiantalet för att köra turren, dvs 10pers. Igår vart det 6st anmälda. Har jagat på några polare till så att det blir fler ikväll. Hade hoppats på lätta pengar alternativt platsen i EPT Köpenhamn, som står på spel.... Freerolls varje dag kl. 21 där 1-2 går till finalen 27december och i övrigt delas det ut $200 varje dag. 10st betalda platser. Kom igen nu PF-gubbar/gummor, är ju massa gratispengar att få här. Citera
DrRoland Postad 15 December , 2006 Rapport Postad 15 December , 2006 En del av problemet är väl att titanpokers turneringslobby är svårnavigerad och rent allmänt suger hårt. Citera
Recommended Posts