ades_va Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Inne på Transaktioner->Poker VIP Transaktioner finns det en liten ruta där det står Netto VIP-poäng(svenska inställningar) - vad är detta för summa?(Den överensstämmer ej med min vanliga VIP summa, och jag har aldrig användt en enda VIP poäng) Just i detta fall är det bestpoker's sida jag hitta det på men antar att det gäller alla b2b-sidorna. Citera
IWW Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 Det är den totala mängden insamlade VIP poäng mellan de två datumen du ställer in strax ovanför rutan. Exv. om du vill vet hur många VIP poäng du spelat in förra veckan kan du välja från 2005-08-29 ---> 2005-09-04. Bra att kolla här om man horar bonusar för att hålla koll på hur länge man har kvar. Denna summan påverkas inte av om du använt VIP poäng i turneringar eller dylikt. Citera
ades_va Postad 6 September , 2005 Författare Rapport Postad 6 September , 2005 Jag vet hur den ska funka, men innan man använt "räkna ut vip"-funktionen överhuvudtaget visar den fel siffra. Jag hade spelat ihop X vip och inte användt några av dem, men på netto vip visade den Y vip. Citera
LIF Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 Har oxå haft samma problem med "Netto-Vip", den stämmer inte. Citera
jezaja Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 Innan du tryckt på knappen så visar den Netto-vipsen över den tidsperioden som är förvald i rutorna. Låter väldigt skumt att du skulle ha mindre vip än nettot om du inte gjort slut på några. Säker på att du inte köpt in till någon lite turnering eller använt till cashout? Möjligen kanske man får avdrag vid bonus eller liknande men det låter väldigt skumt, kan knappt tänka mig det. Citera
ades_va Postad 6 September , 2005 Författare Rapport Postad 6 September , 2005 Innan du tryckt på knappen så visar den Netto-vipsen över den tidsperioden som är förvald i rutorna. Låter väldigt skumt att du skulle ha mindre vip än nettot om du inte gjort slut på några. Säker på att du inte köpt in till någon lite turnering eller använt till cashout? Möjligen kanske man får avdrag vid bonus eller liknande men det låter väldigt skumt, kan knappt tänka mig det. Är helt 100% - inte cashat nån gång, inte lirat nån turnering än etc. Citera
Recommended Posts