psatiw Postad 5 September , 2005 Rapport Postad 5 September , 2005 No hard feelings, som man lite käckt brukar säga. Hahaha! Det brukar ju heta så, ja. Detsamma. Och sorry att jag var otydlig och dessutom inte räknade ordentligt. Men jag uppskattar verkligen diskussionen kring denna hand och har självklart inte tagit illa upp. Härligt! Har verkligen inte varit menat att låta tjurig, som jag såg (när jag läste igenom) att jag kanske framstod som. Citera
Plox Postad 5 September , 2005 Författare Rapport Postad 5 September , 2005 No hard feelings, som man lite käckt brukar säga. Hahaha! Det brukar ju heta så, ja. Detsamma. Och sorry att jag var otydlig och dessutom inte räknade ordentligt. Men jag uppskattar verkligen diskussionen kring denna hand och har självklart inte tagit illa upp. Härligt! Har verkligen inte varit menat att låta tjurig, som jag såg (när jag läste igenom) att jag kanske framstod som. manlove, härligt Citera
Recommended Posts