Plox Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Äntligen är den här, Playstation Portable! Någon mer än jag som tänkt köpa denna hiskligt snygga konsoll? Läs mer på http://www.playstation.se * RP till Allt om-tråd - QoS * Citera
Skadast Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Lirade en hel dag för några månader sedan... kändes riktigt bra och kommer garanterat att finnas i mina händer snart. Citera
QoS Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Min svåger förbokade en, satt och spelade lite igår kväll. Ljudet är skit, men skärmen är sjukligt bra! Nån som vet om man kan streama film och ljud till den, vore nice att kunna kolla i sängen. - QoS Citera
Hector Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Min svåger förbokade en, satt och spelade lite igår kväll. Ljudet är skit, men skärmen är sjukligt bra! Nån som vet om man kan streama film och ljud till den, vore nice att kunna kolla i sängen. - QoS Och om du vill ta en paus från spelandet är det inget problem. Genom PSP-1000 får du dessutom en musikspelare för MP3/ATRAC3-filer eller varför inte en biosalong i miniatyr? widescreen-skärmen (16:9) ger perfekta möjligheter att ta med favoritfilmerna på resan, antingen genom att ladda in dem på UMD-diskar (Universal Media Disc) eller genom att lägga dem i MPEG4-format på minneskortet (1.8 GB). Allt det här trots att PSP-1000 inte väger mer än 220 gram med batteri! Frågan är om det följer ett sånt minneskort på ca 2 GB eller man kanske behöver köpa till det?! En recension som jag hittade (ganska lång) http://www.spelforum.nu/artiklar.asp?visaartikel=84 Citera
Plox Postad 13 September , 2005 Författare Rapport Postad 13 September , 2005 Ingen som har införskaffat PP än? Kommer nog att slå till i slutet av denna månad. Citera
devalanteriel Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Jodå, jag har PSP (och spelforum , fast det är inte jag som skrivit recensionen). Det är en grym liten maskin med usel batteritid och några få bra spel som förhoppningsvis blir fler inom kort. Minneskortet som medföljer är absolut inte på 2gB utan på 32mB. Citera
robster80 Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 vad kostar ett minneskort på 2gb? Citera
Plox Postad 13 September , 2005 Författare Rapport Postad 13 September , 2005 Får man fråga var du köpte det devalanteriel och hur mycket du fick punga ut (gärna vad som ingick i det priset också om jag får vara lite extra besvärlig). Citera
Dahlberg Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 har en polare som bodde i USA senaste året och han hade med sig en PSP när han kom hem. Kostade typ halva priset jämfört med sverige och så köpte han typ 5 filmer som inte hade kommit ut här hemma än Nu när den väl har kommit ut så har jag en annan polare som har köpt den och den är grym, fast som sagt dåligt ljud om man inte har bra hörlurar som hjälper mycket... Citera
Plox Postad 15 September , 2005 Författare Rapport Postad 15 September , 2005 Ingen som är i USA som kan köpa en PSP med hem till mig? Citera
devalanteriel Postad 15 September , 2005 Rapport Postad 15 September , 2005 Missade din fråga tidigare, sorry Plox. Jag gav 3 100 för value packet (hörlurar, putsduk, 32mB memory stick, bärväska och lite sådant) och Metal Gear Ac!d. Köpte enheten på Game här i Sverige. Citera
Plox Postad 22 September , 2005 Författare Rapport Postad 22 September , 2005 Någon som kan rekommendera nåt bra spel? Tänkte köpa min PSP (den vita *drägel*) under dagen. Men vilket spel jag ska ha vet jag ännu inte... Citera
devalanteriel Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Lumines är det enda riktigt köpvärda spelet av de som finns ute. Gillar man tactics är Metal Gear Ac!d okej också, men gör man inte det suger det nog rätt hårt. Citera
Plox Postad 22 September , 2005 Författare Rapport Postad 22 September , 2005 Trevligt. Lumines, vad är det för spel då? EDIT: Kollade runt lite och Lumines verkar helt okej. Finns en jäkla massa pokerspel också. Citera
kripe Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Någon som testat Fastloader på den psp som är släppt i Sverige? Citera
devalanteriel Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Trevligt. Lumines, vad är det för spel då? http://psp.ign.com/objects/704/704774.html Någon som testat Fastloader på den psp som är släppt i Sverige? Fastloader funkar bara med firmware 1.50 (och tidigare, antar jag). Citera
kripe Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Det går framåt i alla fall... http://pspupdates.qj.net/2005/09/20-overflow-found-and-working.html Det finns ju några downgraders-program men jag vet inte om dom är så stabila. Citera
erik87 Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Nån som har nått tips på nått bra spel? har Wipeout och Ridge racer, letar efter nått actionspel men andra tips är också välkommna. Citera
Plox Postad 27 September , 2005 Författare Rapport Postad 27 September , 2005 Nån som har nått tips på nått bra spel? har Wipeout och Ridge racer, letar efter nått actionspel men andra tips är också välkommna. Själv tycker jag Lumines verkar vara riktigt trevligt, blir nog det första spelet jag inhandlar. Citera
Trolldeg Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Nån som har nått tips på nått bra spel? har Wipeout och Ridge racer, letar efter nått actionspel men andra tips är också välkommna. Metal Gear? Citera
devalanteriel Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Metal Gear Ac!d är inte ett actionspel, det bör poängteras. Egentligen har det öht inte något med äldre MG-spel att göra i spelsätt även om storyn hakar i som vanligt. Däremot är det ett mycket bra card/tactics-spel, men det kräver nog att man är en fan av den genren, annars är det ett bortkastat köp. Citera
kripe Postad 28 September , 2005 Rapport Postad 28 September , 2005 Nu har det dykt upp en stabilare downgrader. http://pspupdates.qj.net/2005/09/working-psp-firmware-20-to-150.html Citera
cheunce Postad 28 September , 2005 Rapport Postad 28 September , 2005 Metal Gear Ac!d är inte ett actionspel, det bör poängteras. Egentligen har det öht inte något med äldre MG-spel att göra i spelsätt även om storyn hakar i som vanligt. Däremot är det ett mycket bra card/tactics-spel, men det kräver nog att man är en fan av den genren, annars är det ett bortkastat köp. Skulle varit kul med något yu-gi-oh liknande kort spel. Spela rätt mycket yu-gi-oh på min gamla GBA. Bäst hade varit om det kommit ett magic the gathering kortspel med story Metal Gear Acid och Lumines ligger högt upp på min lista. Någon som har tips var man kan köpa dessa billigt? Har pushat för att de ska komma på Heypoke shoppen Citera
kripe Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Postad 13 Oktober , 2005 Oh yeah, ny firmware med LocationFree Player.. http://products.sel.sony.com/locationfreetv/owners/psp.html Citera
elvisero Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Jag är i usa just nu, har just köpt en psp, det kom ut en uppgradering nyss som innehöll en webbrowser. Pokernörd som man är går man ju in på partypoker det första man gör Nu undrar jag om man kan lira poker på den här maskinen ? jag har nu tankat hem pokerprogrammet, men jag vet inte hur jag ska installera det så att det fungerar. Vore ju drömmen. kan för övrigt säga att internet funkar bra, hyfsat snabbt, iaf där jag är (västra kansas) önskar att man kunde ändra textstorlek bara. Citera
Recommended Posts