albin Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Postad 13 Oktober , 2005 Funderar på att börja spela på Heypoker, mycket tack vare VIP shopen som lockar mer än en rakeback deal =) Hur mycket måste jag i praktiken spela och omsätta för att komma upp i några tusen VIP poäng?...spelar på dom lite lägre nivåerna...2-4 NL är väl max.. Citera
Takigawa Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Postad 13 Oktober , 2005 Funderar på att börja spela på Heypoker, mycket tack vare VIP shopen som lockar mer än en rakeback deal =)Hur mycket måste jag i praktiken spela och omsätta för att komma upp i några tusen VIP poäng?...spelar på dom lite lägre nivåerna...2-4 NL är väl max.. Förra månaden drog jag in cirka 15 000 VIP, då spelade jag mest 1/2 men även en del 2/4. Lirade på 2 - 3 bord. Citera
ades_va Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Postad 13 Oktober , 2005 Funderar på att börja spela på Heypoker, mycket tack vare VIP shopen som lockar mer än en rakeback deal =)Hur mycket måste jag i praktiken spela och omsätta för att komma upp i några tusen VIP poäng?...spelar på dom lite lägre nivåerna...2-4 NL är väl max.. Förra månaden drog jag in cirka 15 000 VIP, då spelade jag mest 1/2 men även en del 2/4. Lirade på 2 - 3 bord. Haha bra svar På typ 150h NL400 4table drog jag in 30k VIP tror jag det blev iaf. Denna information är jävligt osäker dock. För ingen bra statistik över ant. bord/ant. timmar Citera
HeyJohan Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Postad 13 Oktober , 2005 GSI: Jag hoppas du är bra på turneringsspel Allvarligt talat så är vi inte på gång att höja VIP-poängen som man får vid turneringar. Kanske inte så trevligt svar, men det var ärligt i alla fall Mvh Johan Citera
wedo Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Vart försvinner vippoängen från gårdagen då klockan passerar 12? De brukar finnas när man vaknar vid morgonen, men om man använder vippointräknaren nu så står det att man samlat in 0 st från igår. Helt meningslöst, men jag är nyfiken Citera
Recommended Posts