saftpojken Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Spelar texas 0,05//0,1. Plockar QQ i mid pos, raise 0,80. BB reraise 1,60. Jag synar. Både jag och BB har ~10$ FLOP: 2 5 9 regnbåge BB bet 0,40 jag raise 1,40 BB reraise 2,80 Ska jag trycka? Citera
ampixo Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Helt och komplett omöjligt att svara på den frågan med informationen du ger oss. Citera
Constantinos Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Svårt att svara på detta eftersom du inte gett oss någon information direkt, men oftast brukar en mini-raise på en sådan flopp betyda att han vill "skydda" sin hand.. jag tror han sitter på typ J9 eller liknande och att han sätter dig på 2 överkort. Jag skulle trycka honom all-in. Citera
Stoneburg Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Svårt att svara på detta eftersom du inte gett oss någon information direkt, men oftast brukar en mini-raise på en sådan flopp betyda att han vill "skydda" sin hand.. jag tror han sitter på typ J9 eller liknande och att han sätter dig på 2 överkort. Jag skulle trycka honom all-in. ??? Hyfsat lätt fold, är han inte mupp/maniac har han antagligen AA. Citera
Constantinos Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Han är mupp och det är micronivå Citera
Stoneburg Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Han är mupp och det är micronivå Utan read är han "default player" och då är det fold. Du tjänar mer på att förutsätta att folk är skapliga än att de är idioter, det har Hjort lärt mig. Citera
saftpojken Postad 1 September , 2005 Författare Rapport Postad 1 September , 2005 well, då jag nyss satt mig ner saknade jag read på honom. gav all information jag kunde. efter jag foldat visade han upp TT Citera
saftpojken Postad 1 September , 2005 Författare Rapport Postad 1 September , 2005 Han är mupp och det är micronivå well, man måste börja någonstans Citera
Recommended Posts