Gå till innehåll

Joygas dagbok med resultat


Joyga

Recommended Posts

Ok nu e det dags att komma ut ur gaderoben och berätta om mitt pokerliv..Kommer från malmö,spelar ofta med polarna,vi brukar köra 7-10 personer ..100 kr var winner take all,

Men nu för 3 veckor sedan började spela live turneringar runt om i malmö..

Tycker om att spela live,mer folk mer roligt,mer pengar..

-----------------------------------------------------------------------------------

Jag kör 2-3 livespel i veckan.

 

sen jag börja spela live har jag spelat 7 turneringar.

Jag kör 2-3 livespel i veckan.

 

 

--- Turnerings resultat ---

 

 

 

 

Första veckan gick det inte bra alls..först på malmö pokerklubb..ut 30 av 48..(glömde reebya för ja va så röksugen)500+100..

-----------------------------------------------------------------------------------

sen blev jag väl 12 av 29 på en 300 freezout i en oseriös klubb,..

 

------------------------------------------------------------------------------

 

turnering 3 blev bättre..en turnering i köpenhamn..

 

Blev 3 av 52 spelare..600 dkr+130+unlimitied reebye+1 addon..

 

mycket trevlig ställe att spela på i danmark..riktigt heta dealer tjejer som gjorde det roligare att spela..

 

det gick hur bra som helst,hade massa killer händer i början där ja drar in mycket pengar i min polletpåse..sne gick de lite trögt,losar en färge med a i topp,mot en kåk,på cr 35 % av min marker,men men life goes on..gjorde en addon för säkerhets skull i pausen,då var vi cr 32 spelare kvar..22 reebye och 14 addon hade gjorts till pausen..så det låg ungefär 75-80000 i potten,5 st fick betalt..

Efter stel spel där ja bara spelar bra händer. är vi 16 kvar när en går all in på sina 13 tusen ungefär resten lägger sig utan mig jag hade 25000,sitter på Ak Hjärter testar den o går in.han går in på QQ ..floppen dyker det upp 7 4 Q..Där 2 e hjärter sitter på en fin färg chans.nästa kort ett hjärter 2..så jag hoppas inte det kommer en 274..MEN Det kommer en hjärter 10..så en till ute,.hade väl nästmest marker vid detta tillfälle så spelar stelt för att säkra finalbordsplats..

 

När finalbordet spelas börjar blindsen på 2000-4000,och vi är väl 4 st som har bra med marker och 4 st som inte kunde klara sig länge..

 

efter ett tag så var vi 5 kvar,,blinds uppe på 3000-6000..

Hade 3 mest marker..får QKs..3 callar och jag höjer med 6000 1 följer med han som hade minst marker på floppen dyker det upp K37..höjer med 10000,.min motståndare går all in,sitter och funderar om ja ska in,vi testar..skulle den misslyckas så blir jag troligen 5,skulle inte haft mycke kvar då..kanske 13-15000...men skitsamma ja går in..han visar 37..känner mig knäckt tills nästa kort K..till sista kortet sitter jag o ber till alla gudar som finns..Q smälls upp på bordet..så 4 kvar..hade sjysst me marker nu så ja snålspelar låter en slås ut...sen börjar ja spela..men miss lykas me mina dragningar..blev 3 till slut....fick 16000 dk..helt nöjd..

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

.Turneringar veckan efter går de rent åt sagt helvete..inte lönt att sriva om de,hade rökt en hemmagjord cigg innan ja spela 8-) ,,men de skulle inte jag ha gjort..men men...

 

.-----------------------------------------------------------------------------------

 

men denna vecka gick de oxo bra...3dje platsen på malmö poker klubb 5600+

sen en privat turnering på 12 spelar 1000 kr var winner take all...geuss who? 8-)

 

så sen jag börja spela licve spel med andra än polare så har jag dratt in nästan 40000 i vinst,..är jag hel nöjd me..

 

+ har en ny turnering ikväll i malmö...1000+ reebuy+ 1 addon..

tycker jag spelar bättre ju mer pengar de handlar om...

 

peace out hör av mig imorrn me kvällens resultat..Som inte gick så bra--snålspela mig till finalbordet,vi var 23 startande..slutade 5a..hade minst marker..går in me AJs..han som hade mest földe med..han slänger in QJos..han klingar in en stege på sista kortet...

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------

Jag är en dopad pokerspelare,med cannabis...

 

* RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok så är et tisdag,hektiskt vecka för mig..söndags åkte jag in till sjukan med bröstsmärtor..hjärtat drar in vatten.har ett hål i hjärtat som ska sys igen på torsdag...Sa till läkarna att jag ville ha permiss tills på torsdag,gick dom med på så länge jag inte stressa upp mig till ännu högre blodtryck,har nog satt ett reckord på mitt eget tryck..224/148..

 

Men men jag fick permiss,så på måndag kvällen drog ja ner till malmöpokersällskap o spela en turnering..blev 5 eller 6...nöjd kan ja va..hade inte en ända bra hand den kvällen..men de va kul iallfall..3 styckna dela potten till slut...2 av dom var så fulla att dom inte ens visste att dom var på finalbordet

 

Men idag så e det dags för WCOOP(pokerstars] Headsup..jag tror på mig,

tycker om att spela hedasup vet ej varför men tycker det e lättare.

 

Men men vi höres sen inatt om de går bra för mig..annars ses vi nån annan gång...

 

peace out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...