AoZ Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Spelade 5CD igår och råkade först ut att mina kort döljde mina marker jag satsade i spelet. Inte så farligt men det som störde mest var att jag såg inte om jag hade lagt blinds eller inte. Bytte bord för denna skull och nu blev det bara värre.... Jag såg bara fyra av mina fem kort De fyra första jag såg var 4st ruter så jag hängde med på BB och stand pat men sista kortet var tydligen ej ett ruter... Nån annan som upplevt liknande? Citera
axelsson Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 ne inte just det men hände mystisk sak igår, raisa på flop, blev reraisad.. tryckte på fold, men den calla.. på rivern tryckte vi på check, den gick all-in.. blev synade med triss och vi var ute ur turneringen Citera
Baloos Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Det finns ju hur många buggar som helst. Den jobbigaste är att markerhögarna och hålkorten ofta fastnar på bordet till nästa omgång, så det blir jobbigt att hålla reda på om man sitter sist eller om det finns en jävel efter en. Det och när bordet blir helt grått så man inte ser ett skit. Citera
Mongokongo Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Det finns ju hur många buggar som helst.Den jobbigaste är att markerhögarna och hålkorten ofta fastnar på bordet till nästa omgång, så det blir jobbigt att hålla reda på om man sitter sist eller om det finns en jävel efter en. Det och när bordet blir helt grått så man inte ser ett skit. Har inget direkt med klienten att göra utan snarare med din dator. Avinstallera klienten och installera igen. Fortfarande fel, köp mer minne eller uppgradera grafikkortet. Citera
Pokamastah Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Det finns ju hur många buggar som helst.Den jobbigaste är att markerhögarna och hålkorten ofta fastnar på bordet till nästa omgång, så det blir jobbigt att hålla reda på om man sitter sist eller om det finns en jävel efter en. Det och när bordet blir helt grått så man inte ser ett skit. Har inget direkt med klienten att göra utan snarare med din dator. Avinstallera klienten och installera igen. Fortfarande fel, köp mer minne eller uppgradera grafikkortet. Jag får samma fel ibland, använder Geforce 6800GT, 1Gb ram och 3.4Ghz processor. Datorprestanda har nog ingenting med saken att göra. Citera
Mongokongo Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Det finns ju hur många buggar som helst.Den jobbigaste är att markerhögarna och hålkorten ofta fastnar på bordet till nästa omgång, så det blir jobbigt att hålla reda på om man sitter sist eller om det finns en jävel efter en. Det och när bordet blir helt grått så man inte ser ett skit. Har inget direkt med klienten att göra utan snarare med din dator. Avinstallera klienten och installera igen. Fortfarande fel, köp mer minne eller uppgradera grafikkortet. Jag får samma fel ibland, använder Geforce 6800GT, 1Gb ram och 3.4Ghz processor. Datorprestanda har nog ingenting med saken att göra. Uppdatera javan då? Citera
Baloos Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Jag misstänker att klienten har svårt att klara av när nätverket kloggar ihop ibland, rätt vanligt bland java-applikationer att dem får svårt med uppdatering och städning då. Jag hade buggar av det här slaget så det blev helt ospelbart för några veckor sen men nu när trafiken flyter på bättre har problemen nästan upphört. Citera
keso1 Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 dom fem senase gångerna jag har spelat har samma sak hänt om och om igen. efter att jag har spelat i ungefär en timme försvinner plötsligt korten och blindsen men spelet fortsätter, grymt jobbigt! Citera
vetgirig Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 Jag misstänker att klienten har svårt att klara av när nätverket kloggar ihop ibland, rätt vanligt bland java-applikationer att dem får svårt med uppdatering och städning då. Jag hade buggar av det här slaget så det blev helt ospelbart för några veckor sen men nu när trafiken flyter på bättre har problemen nästan upphört. Det har inte att göra med vad för språk det är skrivet i utan snarare att programvaran är dåligt programmerad. Citera
Recommended Posts